مشخصات باتری و شارژ iQOO 12 و iQOO 12 Pro فاش شد

سری iQOO 12 از گوشی های هوشمند پرچمدار به زودی عرضه می شود. انتظار می رود این شرکت از دستگاه های پرچمدار جدید خود در چین رونمایی کند. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک فاش جدید مشخصات کلیدی خاصی از مدل های iQOO 12 و iQOO 12 Pro را فاش کرده است.

مشخصات باتری و شارژ آیکیو 12 و آیکیو 12 Pro

این خبر از ایستگاه چت دیجیتالی که اطلاعات را در وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته بود، دریافت کرد. با نگاهی به پست آنلاین، iQOO 12 ظاهراً از یک بسته باتری دو سلولی 2440 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که احتمالاً ظرفیت ترکیبی معمولی 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. علاوه بر این، ظاهراً این مدل از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش iQOO 12 سری 2K

از آنجایی که مدل‌های iQOO 10 و iQOO 11 Pro قبلاً با سرعت شارژ سریع 200 واتی عرضه شده بودند، به نظر می‌رسد که این یک کاهش نسبت به مدل‌های قبلی خود باشد. اما نشت جدید ادعا می کند که نرخ شارژ سریع سیمی آن به 120 وات کاهش یافته است، در حالی که سرعت شارژ سریع بی سیم 50 واتی را حفظ کرده است. از سوی دیگر، iQOO 12 Pro دارای یک بسته باتری دو سلولی 2490 میلی آمپر ساعتی نیز خواهد بود. اگرچه، ممکن است برای یک بسته باتری 5100 میلی آمپر ساعتی رتبه بندی شود.

به گفته Digital Chat Station، مدل پایه و پرو این سری تفاوت چندانی با هم ندارند. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، خط تولید iQOO 12 در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که در اوایل نوامبر 2023 عرضه شود. شایعه شده است که مدل Pro دارای صفحه نمایش E7 AMOLED سامسونگ است که دارای وضوح 2K (رزولوشن 1.5K در مدل پایه) و نرخ تجدید 144 هرتز است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.