تصویر زنده iQOO 12 خبر از تراشه بازی اختصاصی می دهد

آیکیو سری iQOO 11 را در دسامبر سال گذشته عرضه کرد. iQOO 11 سال گذشته توجه همه را به خود جلب کرد و به عنوان سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان معرفی شد. خوب، دسامبر نزدیک است و شایعات متعددی در مورد جانشین iQOO 11 یعنی iQOO 12  وجود دارد. اکنون، یک تصویر زنده از iQOO 12 در Weibo به بیرون درز کرده است. همچنین، درز دیگری فاش کرد که انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای یک تراشه مخصوص بازی باشد.

نکات برجسته

  • یک تصویر زنده از iQOO 12 در Weibo به بیرون درز کرده است.
  • انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند یک ماژول دوربین متمایز به شکل دایره در پشت خود داشته باشد.
  • درز دیگری نشان داد که انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای یک تراشه مخصوص بازی باشد.

بر اساس گزارش Gizmochina، تصویر لایو شات لو رفته از iQOO 12 برای اولین بار طراحی این گوشی را فاش کرده است. تصویر، نوع سفید رنگ iQOO 12 را نشان می دهد.

در تصویر فاش شده، گوشی هوشمند یک ماژول دوربین متمایز به شکل عقربه را در پشت خود جای داده است.

در همین حال، افشای دیگری نشان داد که گوشی هوشمند iQOO 12 انتظار می رود دارای یک تراشه بازی اختصاصی برای یک تجربه بازی پیشرفته باشد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند آینده iQOO 12 با صفحه نمایش 6.78 اینچی E7 AMOLED با طراحی تخت عرضه شود. این گوشی احتمالا دارای رزولوشن 1.5K، نرخ رفرش 144 هرتز و حسگر اثر انگشت اپتیکال درون صفحه نمایش خواهد بود. همچنین، ممکن است دارای یک قاب فلزی و شاسی با درجه IP64 باشد.

iQOO 12 ممکن است دارای تنظیمات دوربین سه گانه باشد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود که در قسمت جلویی آن از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شود. علاوه بر این، این دستگاه ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 واتی داشته باشد. احتمالا در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهد شد.

iQOO 12 و 12 Pro ممکن است در تاریخ 7 نوامبر در چین عرضه شوند. و انتظار می رود مدل استاندارد در همان ماه در هند عرضه شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.