بررسی ویژگی‌های آیکیو 12 برای تجربه بازی پیشرفته‌تر

آیکیو سری iQOO 11 را در دسامبر سال گذشته عرضه کرد. iQOO 11 سال گذشته توجه همه را به خود جلب کرد و به عنوان سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان معرفی شد. خوب، دسامبر نزدیک است و شایعات متعددی در مورد جانشین iQOO 11، iQOO 12 منتشر شده است. اکنون، اطلاعات جدید از iQOO 12 چند ویژگی را نشان می دهد که می تواند تجربه بازی را بهبود بخشد.

نکات برجسته

  • انتظار می‌رود که iQOO 12 با نمایشگر نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز مجهز به پردازنده نمایشگر Q1 عرضه شود.
  • این پردازنده نمایشگر Q1 احتمالاً دارای قابلیت‌های شتاب سخت‌افزاری و ردیابی پرتو خواهد بود.
  • سری iQOO 12 مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود.

به گزارش Gizmochina، طبق اطلاعات فاش شده جدید، انتظار می‌رود iQOO 12 با نمایشگر نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز مجهز به پردازنده صفحه نمایش Q1 باشد.

همچنین بخوانید: طراحی iQOO 12 از طریق تصویر زنده نشان داده شد، انتظار می رود تراشه بازی اختصاصی را بسته بندی کند.

این پردازنده نمایشگر Q1 احتمالاً دارای شتاب سخت‌افزاری و قابلیت‌های ردیابی پرتو است که به آن امکان می‌دهد نور، بازتاب‌ها و سایه‌های واقعی را ارائه دهد.

 آیکیو 12 - چیکاو

iQOO اخیرا تایید کرده است که سری iQOO 12 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. انتظار می‌رود دستگاه مجهز به پیشرانه Snapdragon 8 Gen 3 به موتور X-axis 1016 مجهز شود که گفته می‌شود بزرگترین موتور خطی است که تا کنون در یک دستگاه iQOO ادغام شده است و اندازه آن تقریباً دو برابر مدل‌های قبلی است. برای علاقه مندان به صدا، این دستگاه احتمالاً مجهز به بلندگوهای دوگانه خواهد بود که به طور متقارن چیده شده اند.

در مورد طراحی، انتظار می‌رود که iQOO 12 با قاب وسط فلزی با زاویه قائمه و یک براکت بدون پلاستیک عرضه شود. طبق شایعات قبلی، انتظار می رود iQOO 12 دارای استاندارد IP64 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشد.

علاوه بر این، iQOO 12 ممکن است دارای تنظیمات دوربین سه گانه، متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی باشد. انتظار می‌رود که در قسمت جلویی آن از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شود. علاوه بر این، این دستگاه ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 واتی داشته باشد. همچنین، iQOO 12 احتمالا در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهد شد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.