رم، حافظه‌ ذخیره‌سازی، دوربین و جزئیات تراشه آیکیو 12 تایید شد

آیکیو در حال آماده شدن برای عرضه سری iQOO 12 از گوشی های هوشمند پرچمدار با عملکرد بالا در چین در 7 نوامبر (سه‌شنبه 16 آبان) است. Jia Jingdong، معاون برند Vivo و مدیر عامل استراتژی برند و محصول، به Weibo رفت تا به طور رسمی برخی از اطلاعات مربوط به سری iQOO 12 را تایید کند. دوربین اصلی آن در کنار این، این برند همچنین یک ویدیوی تیزری را به اشتراک گذاشت که طراحی iQOO 12 و 12 Pro را نشان می دهد. به طور همزمان، ایستگاه چت دیجیتال اطلاعاتی مشخصات iQOO 12 را فاش کرد. در اینجا نگاهی داریم به تمام جزئیات جدید سری iQOO 12 که امروز فاش شد.

جزئیات سری iQOO 12 رسما تایید شد

به گفته Jingdong، سری iQOO 12 به تراشه e-sports Q1 مجهز خواهد شد، یک پردازنده نمایشگر اختصاصی که برای بهبود تجربه بازی طراحی شده است. علاوه بر این، او اشاره کرد که سری iQOO 12 یک دوربین اصلی 1/1.3 اینچی با پشتیبانی از OIS معرفی خواهد کرد. همچنین پیشرفت های قابل توجهی در لنزهای فوق عریض و لنز پریسکوپ تله فوتو وجود خواهد داشت. شایعات پیرامون آن ادعا کرده اند که سری iQOO 12 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H خواهد بود.

آیکیو 12 و 12 پرو که قبلا تایید شده است که دارای Snapdragon 8 Gen 3 هستند، بر روی OriginOS 4 اجرا می شوند و با مدل هوش مصنوعی خود توسعه یافته این شرکت عرضه می شوند. علاوه بر این، سری iQOO 12 قرار است با همکاری BMW M Motorsport یک نسخه “نسخه افسانه ای” داشته باشد که به نظر می رسد یک نوع سفید با راه راه های سه رنگ نمادین BMW باشد. در تیزر رسمی نشان داده شده در بالا، این شرکت نوع سفید iQOO 12 Pro و مدل قرمز iQOO 12 را نشان داده است.

جزئیات سری iQOO 12 رسما تایید شد - چیکاو

آیکیو 12 به لبه‌های صاف و صفحه‌نمایش تخت مجهز شده است، در حالی که iQOO 12 Pro دارای صفحه نمایش لبه خمیده است. هر دو گوشی دارای یک ماژول دوربین squircle در پشت هستند که گفته می شود شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV05H، یک لنز 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 فوق عریض و یک دوربین پریسکوپ 64 مگاپیکسلی OV64B است.

تنظیمات سری iQOO 12 (شایعه شده)

طبق گفته DCS، سری iQOO 12 در انواع مختلفی مانند 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 16 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. انتظار می رود انواع سفید و مشکی هر دو دارای پشت شیشه ای باشند، در حالی که نسخه قرمز دارای پشتی چرمی است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.