اینستاگرام چندین لیست مخاطب را برای استوری آزمایش می کند

آدام موسری، رئیس اینستاگرام امروز اعلام کرد که این شرکت آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز کرده است که به کاربران امکان می دهد استوری های خود را در لیست های مختلف مخاطب به اشتراک بگذارند. انتظار می رود این ویژگی با افزایش کنترل و سفارشی سازی، تجربه کاربر را بهبود بخشد.

نکات برجسته

  • اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد استوری‌های خود را در لیست‌های مخاطبین مختلف به اشتراک بگذارند.
  • انتظار می رود این ویژگی با افزایش کنترل و سفارشی سازی، تجربه کاربر را بهبود بخشد.
  • با استفاده از این ویژگی، می توانید لیست های خاصی را برای گروه های مختلف افراد مانند دوستان نزدیک، خانواده و همکاران ایجاد کنید.

موسری در کانال پخش اینستاگرام خود نوشت: «امروز، ما آزمایش توانایی اشتراک‌گذاری استوری‌های شما در فهرست‌های مخاطبان متعدد را آغاز کردیم.

او همچنین خاطرنشان کرد: «به‌عنوان فردی که اغلب از دوستان نزدیک استفاده می‌کنم، بسیار هیجان‌زده هستم که بتوانم فهرست‌های اضافی برای افراد زندگی‌ام ایجاد کنم.»

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید استوری های خود را با گروه‌های کوچک‌تر به اشتراک بگذارید. به نظر ما، امکان اشتراک‌گذاری استوری های خود با فهرست‌های مخاطبین متعدد، چندین مزیت را ارائه می‌کند. این ویژگی به شما امکان می دهد لیست های خاصی را برای گروه های مختلف افراد مانند دوستان نزدیک، خانواده و همکاران ایجاد کنید. به این ترتیب، می‌توانید محتوای شخصی یا حساس را فقط با کسانی که انتخاب می‌کنید به اشتراک بگذارید و سطح بالاتری از حریم خصوصی را تضمین کنید.

با دسته‌بندی فالوورهای خود در لیست‌های مختلف، می‌توانید محتوایی را که به اشتراک می‌گذارید، مدیریت و تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید روزمرگی های بیشتری را با فهرست دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید، در حالی که مخاطبین حرفه‌ای خود را در فهرستی جداگانه برای محتوای بیشتر مرتبط با کسب‌وکار نگه دارید.

به اشتراک گذاری محتوا با لیست های خاص نیز به شما کمک می کند تا از موقعیت های ناخوشایند جلوگیری کنید. برای مثال، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای مهمانی را در لیست «دوستان» خود به اشتراک بگذارید بدون اینکه نگران دیدن مخاطبین حرفه‌ای باشید.

به طور کلی، امکان اشتراک‌گذاری داستان‌ها با فهرست‌های مخاطبان متعدد، انعطاف‌پذیری، حریم خصوصی و کنترل بیشتری بر محتوای رسانه‌های اجتماعی شما فراهم می‌کند.

موسری اخیراً اعلام کرده است که پلتفرم شبکه اجتماعی آزمایش قابلیتی را برای کاربران برای برچسب گذاری مکان در Notes آغاز کرده است. او جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی ارائه نکرد، اما تصویری از عملکرد جدید را به اشتراک گذاشت. با توجه به اسکرین شات، مکان برچسب گذاری شده در بالای متن در Notes نمایش داده می شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.