اپل توزیع iOS 17.0.2 را گسترش داد

همین روز پیش به شما گفتیم که اپل iOS 17.0.2 را برای سری آیفون 15 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی برای از بین بردن باگی که باعث از کار افتادن برخی از گوشی‌های سری آیفون 15 در طول فرآیند دریافت داده‌ها از یک آیفون قدیمی‌تر شده بود، توسعه داده شد. صفحه نمایش این دستگاه ها با نمایش لوگوی اپل در نهایت یخ می زند. مطمئناً اگر از طرفداران اپل هستید، دیدن آن لذت بخش است، اما نه دقیقاً آن چیزی که می خواهید در تلفن گران قیمت جدید خود ببینید.

امروز، اپل iOS 17.0.2 را در تمام مدل‌های آیفون سازگار از جمله آیفون SE نسل دوم و جدیدتر، آیفون XR و آیفون XS منتشر کرد. برای پیدا کردن آپدیت روی گوشی خود، به Settings > General > Software Update بروید و به سادگی دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اپل همچنین iPadOS 17.0.2 را منتشر کرد که باگ مشابه آیفون را برطرف می‌کند تا کاربران آی‌پد بتوانند بدون نگرانی از خراب شدن دستگاه‌هایشان اطلاعات را بین تبلت‌ها انتقال دهند. اپل همچنین watchOS 10.0.2 را برای ساعت‌های Apple Watch Ultra 2 و Apple Watch Series 9 منتشر کرد. سایر مدل‌های اپل واچ می‌توانند به‌زودی به‌روزرسانی را دریافت کنند، بنابراین برنامه Watch را از آیفون خود باز کنید و به General > Software Update بروید. برای دانلود و نصب آپدیت دستورالعمل ها را دنبال کنید.

هنگامی که به‌روزرسانی را آماده کردید، باید ساعت خود را روی شارژر، تا 50 درصد یا بالاتر و نزدیک آیفونی که به سیگنال Wi-Fi متصل است، داشته باشید.

اگر ساعت شما از watchOS 6 یا بالاتر استفاده می کند، می توانید watchOS 10.0.2 آن را مستقیماً از مچ خود نصب کنید. از ساعت خود به Settings > General > Software Update بروید. اگر به‌روزرسانی وجود دارد، دستورالعمل‌های نصب آن را دنبال کنید.

هفته گذشته با انتشار iOS 17، iPadOS 17 و watchOS 10 توسط اپل هفته پرمشغله ای بود. برای اصلاح برخی از نقص هایی که اپل می گوید ممکن است مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد، در 21 سپتامبر iOS 17.0.1، iPadOS 17.0.1 و watchOS 10.0.1 را منتشر کرد. امروز در حال نصب iOS 17.0.2، iPadOS 17.0.2 و watchOS 10.0.2 هستیم.

اگر قصد دارید داده ها را از آیفون قدیمی خود به مدل جدید سری آیفون 15 منتقل کنید، مطمئن شوید که حداقل iOS 17.0.2 را روی آیفون جدید خود نصب کرده اید.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.