باگ عجیب و غریب ویندوز 11 میزان شارژ باتری کاربر را بیش از 100٪ نشان می دهد

سیستم عامل ویندوز ۱۱ جدید مایکروسافت به دلیل ایجاد تغییرات متعدد نسبت به ویندوز ۱۰ قبلی خود شناخته شده است، از نوار وظیفه بازطراحی شده تا صفحه تنظیمات جدید، که در ویندوز ۱۱ امکانات و قابلیت‌های زیادی به این نسخه از سیستم عامل افزوده شده است.  همراه چیکاو باشید.

با این حال، یکی از کاربران ردیت (Reddit) که این نسخه جدید ویندوز را روی رایانه خود نصب کرده است، تصاویری از صفحه نمایش لپ‌تاپ خود را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد میزان شارژ باتری آن از ۱۰۰ درصد هم عبور کرده است، که برای ویندوز یک امتیاز جدید است، زیرا اکثر دستگاه‌ها فقط تا ۱۰۰٪ شارژ می‌شوند!

  • پست باگ ویندوز ۱۱ که در رددیت به اشتراک گذاشته شده، به چه مواردی اشاره می کند؟

Zondax در این پست می‌گوید که این اشکال را در بخش راهنمای سیستم خود برای باتری مشاهده کرده است، و اضافه می‌کند که «وضعیت باتری: ۱۰۳ درصد کامل شارژ شده است» چند ساعت پس از این، OP یک اسکرین شات جدید را به اشتراک گذاشت که میزان شارژ باتری را ۱۰۴ درصد ذکر می‌کند.

سایر مشکلات شناخته شده‌ی ویندوز ۱۱ تاکنون، عبارتند از شارژ نشدن باتری بیشتر از مقدار مشخصی، کاهش شدید عمر باتری وعدم نمایش دقیق میزان مصرف باتری در سیستم عامل در ویندوز ۱۱.

برخی از کاربران پیشنهاد می‌کنند به جای ارتقا از ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱، با نصب ISO تمیز برای رفع اشکال‌هایی از این قبیل انجام دهند، زیرا به نظر می‌رسد این عملکرد ارتقا بیش از حد انتظار باعث ایجاد مشکل می‌شود.

پست باگ ویندوز ۱۱ که در رددیت به اشتراک گذاشته شده، به چه مواردی اشاره می کند؟ - چیکاو

  • مایکروسافت روی چه چیز دیگری کار می کند؟

در دیگر اخبار مربوط به مایکروسافت، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای رویارویی با کروم‌بوک‌ها در سطحی کاملاً جدید است، به طوری که طبق گزارش‌ها، این شرکت نرم‌افزاری، خود را برای معرفی یک لپ‌تاپ ارزان ‌قیمت سرفیس آماده می‌کند تا بتواند به آن را  با ویندوز ۱۱ برای محصلین دوران آموزشی قبل از دانشگاه عرضه کند.

این نسخه به احتمال زیاد دارای نام Windows 11 SE خواهد بود و همان طور که Windows Central گزارش می‌دهد، این لپ تاپ سرفیس جدید می‌تواند نام SE را در نام خود داشته باشد.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با پردازنده  Intel’s N4120 Celeron عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ حداکثر ۸ گیگابایت رم خواهد داشت. این دستگاه می تواند به تمام نیازهای دانش آموزانی که در مقاطع ۱۲ ساله آموزشی قبل از دانشگاه قرار دارند، پاسخ دهد. این لپ‌تاپ با کمترین هزینه ممکن عرضه خواهد شد و فقط یک پورت USB-A و USB-C در این دستگاه وجود خواهد داشت.

اگر این موضوع درست باشد، ویندوز 11 SE احتمالاً از سیستم عامل کروم که سهولت استفاده را بر سایر ویژگی‌ها اولویت می‌دهد، پیروی خواهد کرد. این به عنوان تلاش دیگری از سوی مایکروسافت برای شکست دادن سیستم عامل کروم و مجموعه دستگاه‌های مقرون به صرفه آن انجام خواهد شد، چیزی که مایکروسافت برای مدتی طولانی در انجام آن موفق نبوده است.

این نشریه به جدول زمانی عرضه این دستگاه مایکروسافت اشاره نمی‌کند، بنابراین نمی‌دانیم چه زمانی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. آخرین تلاش مایکروسافت که مورد توجه قرار گرفت، Surface Go بود که شامل S Mode بود که فقط با قیمت ۳۹۹ یا ۴۹۹ دلار بازارهای آموزشی را هدف قرار داد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.