گلکسی بوک از سال آینده نمی‌تواند برنامه‌های اندروید را اجرا کند

هنگامی که مایکروسافت ویندوز 11 را معرفی کرد، یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این سیستم عامل این بود که می‌توانست برنامه‌های اندروید را اجرا کند، به لطف ادغام زیرسیستم ویندوز برای اندروید (WSA) که به شما امکان می‌دهد از مجموعه گسترده‌تری از برنامه‌ها در Galaxy Book خود لذت ببرید. و از همان برنامه هایی که در تلفن/تبلت گلکسی خود استفاده می کنید روی آن استفاده کنید.

همراه با آن، این شرکت همچنین با آمازون همکاری کرد تا فروشگاه Appstore آمازون را بر روی سیستم عامل ارائه دهد، بازاری که از آنجا می توانید برنامه های اندروید را در ویندوز 11 پیدا کرده و دانلود کنید. متأسفانه، امروز ما اخبار ناامید کننده ای در این زمینه داریم.

مایکروسافت اعلام کرده است که از 5 مارس 2025 به پشتیبانی از Windows Subsystem for Android (WSA) پایان می‌دهد. بدون WSA، ویندوز 11 نمی‌تواند برنامه‌های Android را اجرا کند.

به این ترتیب، این شرکت همچنین از آن تاریخ به پشتیبانی از Amazon Appstore در سیستم عامل پایان می دهد. به عبارت دیگر، از 5 مارس 2025، نمی توانید اپ استور آمازون را از فروشگاه مایکروسافت، برنامه های اندروید را از بازار آمازون دانلود کنید یا برنامه های اندروید را روی سیستم عامل اجرا کنید. اگر قبلاً برنامه های Amazon Appstore و Android را بر روی رایانه شخصی خود دانلود کرده اید، تا 5 مارس 2025 به کار خود ادامه می دهند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه چرا مایکروسافت این اقدام را انجام داده است، وجود ندارد. شاید این شرکت افراد زیادی را ندیده باشد که از برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 استفاده می‌کنند.

به هر حال، آخرین اخبار برای افرادی که از برنامه‌های اندروید در Galaxy Book مجهز به ویندوز 11 استفاده می‌کنند، کاملاً ناامیدکننده است. خوشبختانه، هنوز راه‌های دیگری برای اجرای برنامه‌های اندروید در گلکسی بوک شما وجود دارد، از جمله استفاده از Microsoft Your Phone و Samsung DeX.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.