سرانجام مایکروسافت ویندوز 11 را منتشر کرد

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، مایکروسافت امروز نسخه جدید ویندوز خود یعنی ویندوز ۱۱ را به صورت پایدار در سراسر جهان به طور رسمی منتشر می‌کند. این به روزرسانی برای کاربران موجود ویندوز ۱۰ در رایانه‌های شخصی سازگار رایگان است. همراه چیکاو باشید.

برای ارتقاء به ویندوز ۱۱، می‌توانید منتظر بمانید تا به روزرسانی از طریق Windows Update در دسترس شما قرار گیرد. اگر رایانه شما تمام شرایطی را که مایکروسافت برای به روز رسانی اعلام کرده است، را برآورده می‌کند، باید در هفته‌های آینده ویندوز ۱۱ را به عنوان یک به روزرسانی در دسترس ببینید.

گزینه دیگر بارگیری Windows 11 Download Assistant مایکروسافت است. این برنامه مشابه نسخه قبلی مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ کار می‌کند. این ابزار به روزرسانی را برای شما بارگیری می‌کند و سپس می‌توانید فرآیند نصب را در اوقات فراغت خود شروع کنید.

از طریق وب سایت، همچنین می‌توانید ابزار ایجاد رسانه نصب را بارگیری کنید، که در اصل یک درایو USB است که می‌توانید از آن برای نصب یک نسخه جدید از ویندوز ۱۱ استفاده کنید. همچنین، می‌توانید یک فایل ISO را بارگیری کرده و سپس آن را در DVD رایت کنید.

ویندوز 11 - چیکاو

همان طور که مایکروسافت اعلام کرد و همچنین سایت‌های زیادی به این موضوع پرداخته‌اند، ویندوز ۱۱ سیستم عاملی کامل‌تر، روان‌تر و با امکانات و قابلیت‌های بیشتری است که عملکرد بهتری را نیز برای شما ارائه خواهد داد.

بنابراین، ویندوز ۱۱ تغییرات زیادی را در پلتفرم برای شما به ارمغان می‌آورد، از جمله رابط کاربری جدید با نوار وظیفه و منوی استارت، ویجت‌ها، برنامه جدید مایکروسافت استور  (Microsoft Store) با پشتیبانی از برنامه‌های اندروید در آینده، تم‌ها، چیدمان‌های Snap و گروه‌ها برای چند وظیفه‌ای و مدیریت پنجره، DirectStorage، Auto HDR و موارد دیگر که پس از نصب و استفاده، متوجه همه‌ی برنامه‌های جدید و تغییرات انجام شده خواهید شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.