مدیرعامل شیائومی تولید انبوه خودرو خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۴  آغاز می کند

لی جون (Lei Jun)، مدیر اجرایی و بنیانگذار شیائومی، اظهار داشت که این شرکت در حال برنامه ریزی برای تولید انبوه خودرو با برند شیائومی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ است. سخنگوی غول فناوری چین این خبر را از طریق رویترز به اشتراک گذاشت که  بر اساس اظهار نظر مقام ارشد این شرکت در جریان یک رویداد سرمایه گذاری اظهار شده بود. همراه چیکاو باشید.

 زانگ زیوان (Zang Ziyuan)، مدیر بخش بازاریابی بین المللی شیائومی نیز در این باره خبرهایی را در حساب رسمی خود در Weibo ( وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشت. قابل ذکر است، این اولین هدف رسمی این شرکت ورود در بخش تولید خودروهای برقی آینده است، که این موضوع برای اولین بار در اوایل سال جاری اعلام شد. پیش از این نیز گزارش شده بود که برخی از شرکت‌های مهم فناوری قصد ورود به بازار خودروهای الکتریکی را دارند که یکی از این شرکت‌ها شیائومی بود.

علاوه بر این، سهام این برند نیز ۵.۴ درصد افزایش یافت که این نیز بیشترین افزایش روزانه از ۱۲ مه ۲۰۲۱ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) است. در ماه مارس گذشته (اسفند ۱۳۹۹)، این شرکت همچنین اعلام کرد که برای پروژه خودروهای برقی خود مبلغ قابل توجهی ۱۰ میلیارد دلار در طول ده سال آینده سرمایه‌گذاری می‌کند. شیائومی همچنین ثبت کسب و کار واحد خودروهای برقی خود را نیز تکمیل کرده بود.

شیائومی - چیکاو

در حال حاضر، این شرکت با اشتیاق تمام در حال استخدام نیرو برای پروژه اتومبیل خود است، اگرچه هنوز مشخص نشده است که آیا شیائومی قصد دارد برای تولید خودرو برقی خود با یک شرکت خودروسازی رسمی که در حال حاضر در زمینه تولید خودرو فعالیت دارد برای تولید خودرو خود همکاری ‌کند یا تصمیم گرفته است تا این خودرو را به تنهایی و به طور کاملاً مستقل به تولید برساند. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر باشید، زیرا هنوز اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری در این باره منتشر نشده است اما مسلماً به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه به گوش خواهد رسید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.