گوگل Gems، نسخه های شخصی شده Gemini را معرفی می کند

دیشب، کنفرانس I/O مورد انتظار گوگل با ساندار پیچای، مدیرعامل این رویداد آغاز شد. این رویداد که بیش از دو ساعت طول کشید، مملو از اطلاعیه های هیجان انگیز بود. از همان ابتدا، واضح بود که تمرکز امسال بر هوش مصنوعی بود. یکی از برجسته‌ترین اعلان‌های هوش مصنوعی Gems بود.

بیایید به جزئیات Gems بپردازیم.

Google Gems چیست؟

Google Gems نسخه های سفارشی شده Gemini هستند. شما می توانید هر جواهری را که در رویای خود می بینید بسازید: یک دوست باشگاه، آشپز، شریک برنامه نویسی یا راهنمای نوشتن خلاق.

به گفته گوگل، نصب Gems آسان است. شما فقط باید توصیف کنید که می‌خواهید Gem شما چه کاری انجام دهد و چگونه می‌خواهید پاسخ دهد – مثلاً “شما مربی دویدن من هستید، یک برنامه دویدن روزانه به من بدهید و مثبت، شاداب و با انگیزه باشید.” Gemini این دستورالعمل‌ها را دریافت می‌کند و با یک کلیک، آن‌ها را بهبود می‌بخشد تا Gem را که نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند ایجاد کند.

Gems در ماه های آینده در دسترس مشترکین Gemini Advanced قرار خواهد گرفت. زمان دقیق عرضه Gems هنوز اعلام نشده است.

به نظر من، Google Gems نشان دهنده یک جهش به جلو در ارتباط با هوش مصنوعی شخصی سازی شده است، زیرا به کاربران این فرصت را می دهد تا تجربیات خود را مطابق با اولویت ها و نیازهای دقیق خود تنظیم کنند.

کاربردهای بالقوه Gems به اندازه علایق و فعالیت های کاربران آن متنوع است. چه در تلاش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام، تسلط بر کدنویسی یا بازگشایی پتانسیل نوشتن خلاقانه خود باشید، Gems می تواند به عنوان همراهان اختصاصی عمل کند، راهنمایی های مناسب ارائه دهد و در هر مرحله از راه پشتیبانی کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.