متا می تواند هدفون های مجهز به هوش مصنوعی را با دوربین عرضه کند

متا به احتمال زیاد در حال توسعه هدفون های مجهز به هوش مصنوعی مجهز به دوربین است که هدف آن ادغام یکپارچه هوش مصنوعی (AI) در زندگی روزمره است. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، انتظار می‌رود این هدفون‌های نوآورانه اطلاعات متنی در مورد محیط اطراف و ترجمه بلادرنگ را به کاربران ارائه دهند.

بیایید ببینیم که از هدفون های متا با کمک هوش مصنوعی چه انتظاری داریم.

طبق گزارش The Information (از طریق 91mobiles)، هدفون های متا با دوربین با کمک هوش مصنوعی با نام رمز “Camerabuds” شناخته می شوند.

انتظار می‌رود این هدفون‌های مجهز به هوش مصنوعی قابلیت‌های هوش مصنوعی را برای ترجمه زبان خارجی و شناسایی اشیا در زمان واقعی ارائه دهند.

بر اساس این گزارش، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در حال حاضر در حال ارزیابی مفاهیم مختلف طراحی برای هدفون های پیش بینی شده با کمک هوش مصنوعی است.

با این حال، مشخص نیست که آیا آنها هدفون های روی گوشی هستند یا هدفون های داخل گوشی.

در این گزارش آمده است که متا با Ear Micro، یک شرکت الکترونیکی در کانزاس، برای کشف یک فناوری جدید دوربین مینیاتوری برای ادغام با هدفون های این پروژه، همکاری می کند.

این گزارش همچنین خاطرنشان می کند که این پروژه با موانع فنی خاصی از جمله نگرانی در مورد گرم شدن بیش از حد و انسداد احتمالی دوربین توسط مو مواجه است. علاوه بر این، نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی در مورد گنجاندن دوربین در دستگاه های پوشیدنی نیز وجود دارد.

ذکر این نکته ضروری است که متا به طور رسمی وجود ایرفون های مجهز به هوش مصنوعی خود را تایید نکرده است. بنابراین، پیشنهاد می کنیم این جزئیات را با کمی نمک مصرف کنید.

همچنین، شایان ذکر است که اگر این گزارش درست باشد، این اولین نمونه ای نیست که این شرکت در حال توسعه ابزارهای پوشیدنی با دوربین است.

این شرکت سال گذشته عینک هوشمند Ray-Ban Meta مجهز به اسنپدراگون را معرفی کرد که قیمت آن از 299 دلار شروع شد که تقریباً معادل 25000 روپیه است. با این حال، این عینک هوشمند هنوز در هند عرضه نشده است.

در اخبار مرتبط، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه متا ممکن است ساعت‌های هوشمند مجهز به دوربین دوگانه را عرضه کند وجود داشت، اما گزارش‌های بعدی حاکی از آن بود که این شرکت توسعه پروژه را متوقف کرده است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.