گلکسی S25 Ultra چهار دوربین عقب و صفحه نمایش 6.8 اینچی را حفظ می کند

در حالی که گلکسی اس 24 اولترا برتر است، سامسونگ به ناچار دنباله آن را در اوایل سال 2025 منتشر خواهد کرد. اگرچه از الان تا آن زمان ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد، برخی از ویژگی های گلکسی اس 25 اولترا نسبت به سایرین راحت تر قابل حدس زدن هستند.

به عنوان مثال، این گوشی احتمالاً دارای یک SoC جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود، اما اینکه آیا دستگاه دارای تنظیمات دوربین ارتقا یافته خواهد بود، مشخص نیست.

اطلاعات جزئی بیشتری درباره سخت افزار و طراحی Galaxy S25 Ultra در حال ظهور است. یکی از شایعات اخیر ادعا می‌کند که گلکسی اس 25 اولترا می‌تواند یکی از دوربین‌های خود را کنار بگذارد و به جای آن از سه سنسور در عقب استفاده کند. با این حال، به گفته UniverseIce @ UniverseIce، مشاور X (توئیتر سابق) اینطور نخواهد بود.

منبع اطلاعاتی «مطمئن است» که گلکسی اس 25 اولترا چهار دوربین خواهد داشت، اما مطمئن نیست که آیا این تنظیمات به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی داشته باشد یا خیر. گوشی پرچمدار 2025 سامسونگ می تواند از پیکربندی دوربین چهارگانه گلکسی اس 24 اولترا دوباره استفاده کند.

تنظیمات دوربین گلکسی اس 24 اولترا شامل یک واحد اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS و PDAF چند جهته، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با PDAF دو پیکسل، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک سنسور تله فوتو دوم با وضوح 50 مگاپیکسل است. و زوم اپتیکال 5 برابر هر دو دوربین تله فوتو دارای PDAF و OIS هستند.

گلکسی اس 25 اولترا تقریباً یک اندازه دارد

یکی دیگر از اطلاعاتی که توسط X tipster به اشتراک گذاشته شده این است که صفحه نمایش گلکسی اس 25 اولترا به اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا، یعنی 6.8 اینچ خواهد بود.

با توجه به اینکه پرچمداران اولترا سامسونگ از زمان گلکسی اس 21 اولترا، نمایشگرهای 6.8 اینچی داشته اند، این نباید کسی را شگفت زده کند. با این حال، در حالی که اندازه نمایشگر در چند سال گذشته ثابت باقی مانده بود، شکل نمایشگر تغییر کرد و به صفحه‌ای تقریباً مسطح برای Galaxy S24 Ultra ختم شد.

فناوری نمایشگر با هر نسل بهبود می‌یابد و Galaxy S24 Ultra دارای محافظ صفحه نمایش Gorilla Armor مقاوم‌تر و ضد انعکاس، صفحه پشتی LTPO و حداکثر روشنایی 2600 نیت است.

مشخص نیست که نمایشگر 6.8 اینچی گلکسی اس 25 اولترا در مقایسه با گلکسی اس 24 اولترا از نظر شکل یا مشخصات متفاوت است یا خیر. با این حال، از آنجایی که ظاهراً پنل همان اندازه خواهد بود، می‌توان انتظار داشت ابعاد و نسبت‌های کلی مشابهی از مدل پرچمدار آینده داشته باشیم.

ابعاد گلکسی اس 24 اولترا 162.3 × 79 × 8.6 میلی متر است. ابعاد گلکسی اس 24 اولترا 162.3 در 79 در 8.6 میلی متر است و دنباله آن نباید دور از ذهن باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.