پنل های 14 اینچی ۹۰ هرتزی اولد سامسونگ مخصوص لپ تاپ ها به تولید انبوه می رسد

سامسونگ از پنل‌های اولد ۱۴ اینچی ۹۰ هرتز، وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل (نسبت تصویر ۱۶:۱۰) در ماه مارس رونمایی کرد اما اکنون که تولید انبوه این پنل‌ها را آغاز کرده است، اولین پنل‌های صفحه نمایش لپ‌تاپ‌ها روی برخی از جدیدترین لپ تاپ‌های ایسوس نمایش داده می‌شوند. با چیکاو همراه باشید.

به گفته سامسونگ، این صفحه نمایش‌های جدید به دلیل توانایی طبیعی اولدها در ایجاد جلوه تاری کمتر بر روی اجسام متحرک، تصاویری بسیار صاف‌تر، روان‌تر و نرم‌تر از صفحات LCD را که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهند. با این حال، چیزی  بسیار فراتر از تار شدن وجود دارد که باعث می‌شود  تا آن ها به طور کاملاً درست کار نکند.

پنل‌های اولد ۱۴ اینچی - چیکاو

به هر حال، نمی‌توان انکار کرد که پنل‌های اولد رنگ مشکی عمیق‌تر، رنگ‌های غنی و ناب بهتر با پوشش ۱۰۰ درصدی رنگ DCI-P3 را ارائه می‌دهند و مهمتر از همه برای بازی می‌توانند زمان پاسخگویی بهتر و زاویه دید بیشتری را نیز عرضه کنند. اولین دستگاه‌هایی که با پنل‌های ذکر شده وارد بازار شدند لپ‌تاپ‌های ایسوس مدل زن بوک ۱۴ ایکس پرو (Asus ZneBook 14X Pro) و ویوو بوک پرو ۱۴ ایکس (VivoBook Pro 14X) هستند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.