معرفی بهترین و قدرتمند ترین لپ تاپ های گیم بازار در سال ۲۰۲۱ (بخش اول)

لپ‌تاپ‌های گیم ازجمله پرطرفدارترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار هستند. هر ساله این لپ‌تاپ‌ها قوی‌تر و قدرتمند‌تر می‌شوند. سایت‌های زیادی لپ‌تاپ‌های منتخب گیم خود را منتشر می‌کنند که سایت Theverge از معروف‌ترین و معتبرترین سایت‌های فناوری است که همیشه این فهرست خود را به روز می‌کند و بهترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ‌ها را که خبرگان این سایت مورد آزمایش و استفاده قرار داده‌اند، معرفی می‌کند.

تازه‌ترین فهرست لپ‌تاپ‌های گیم این سایت در تاریخ ۲۴/۰۶/۱۴۰۰ به‌روز شده است که در این فهرست نام ۸ لپتاپ به عنوان بهترین لپ‌تاپ‌های گیم امسال از آغاز سال ۲۰۲۱ تاکنون به چشم می‌خورد. از امروز، به طور مداوم هر روز یک لپ‌تاپ این فهرست را به همان ترتیبی که در این سایت قرار دارد برای شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم. پس هر روز با چیکاو همراه باشید.

هترین لپ‌تاپ‌های گیم امسال - چیکاو

  • لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس ( ASUS ROG ZEPHYRUS G 15)

لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۴ ایسوس مدتی است که بهترین لپ تاپ گیمینگ ما بوده است. تقریباً همه چیز را درست انجام می‌داد، و ما مطمئن نبودیم که آیا ایسوس می‌تواند موفقیت چشمگیر خود را با عرضه‌ی لپ‌تاپ دیگری تکرار کند یا خیر. اما به نحوی، این شرکت توانست لپ‌تاپ ۱۴ را کمی بزرگتر و بسیار بهتر کند. با این کار، لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس که این شرکت بعداً آن را عرضه کرد، به بهترین دستگاه ۱۵ اینچی که می‌توانید خریداری کنید، تبدیل شده است.

پورت های لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس - چیکاو

لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس با وزنی بیش از چهار پوند (نزدیک به ۲ کیلو گرم)، یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی مخصوص گیم است که می‌توانید خریداری کنید. اما هیچ نقصی در عملکرد این دستگاه مشاهده نخواهید کرد: این دستگاه از تراشه‌های برتر موبایل AMD و Nvidia استفاده می‌کند و دارای صفحه نمایش سریع با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و رزولوشن 1440P است. این اجزا با هم می‌توانند حتی سخت‌ترین عناوین AAA را در وضوح QHD اداره کنند. پنل این دستگاه دارای بازتولید رنگ واقعاً عالی، زنده، طبیعی و شارپ است، بنابراین از انجام گیم با این دستگاه لذت فراوانی خواهید برد.

طراحی پنل لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس - چیکاو

اما این لپ‌تاپ فقط برای انجام بازی نیست؛ بلکه تقریباً هر کار دیگری را که بخواهید با لپ‌تاپ  راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس انجام دهید، دارای عملکردی عالی است. در مورد کیفیت صدای خروجی می‌توان گفت که این دستگاه از یک آرایه شش بلندگو بهره می‌برد که برای کیفیت صدای خروجی آنچه را انتظار دارید ارائه می‌دهد. به عنوان مثال دارای سازهای کوبه‌ای و باس قوی است. بلندگوهای G15 نیز عالی به نظر می‌رسند. انتظار می‌رود، به معنای واقعی کلمه شش عدد از آن‌ها وجود داشته باشد، از جمله دو توییتر جلویی و همچنین ووفرهایی صدای واضح با باس بسیار قوی و ضرب‌های قوی ارائه می‌دهند. من اغلب نمی‌توانم در مورد صدای لپ تاپ، به ویژه در لپ تاپ‌های بازی، از کیفیت صدا تعریف و تمجید کنم اما لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس از قبل به Dolby Access مجهز شده است، که می‌توانید از آن برای پرش بین ایستگاه از پیش تنظیم اکولایزر برای بازی، فیلم و موسیقی استفاده کنید و این تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند.

صفحه کلید لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس - چیکاو

صفحه کلید و صفحه لمسی کلیک رضایت بخشی دارند اما شاید انتخاب پورت‌های آن چندان مطلوب نباشد ولی باتری این دستگاه می‌تواند تا  هشت ساعت و نیم به طور فوق العاده‌ای دوام بیاورد. سیستم خنک کننده هوشمند G15 شامل دو فن 84 تیغه و شش لوله حرارتی است. هیچ مشکلی با هیچ یک از بازی‌هایی که روی آن انجام دادم نداشت ، زیرا اکثریت قریب به اتفاق زمان خود را بین اواسط دهه 60 و 70 تا 70 درجه سانتیگراد سپری کرد و هرگز از 80 درجه عبور نکرد. این نوع خنک‌کننده، یکی از بهترین عملکردهای خنک کننده‌ای است که من تا به حال از یک لپ تاپ گیمینگ دیده ام، به ویژه با توجه به این که این عنوان دارای عناوین سنگین AAA ، حداکثر در وضوح QHD است.

صفحه نمایش لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس - چیکاو

لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس شاید برای همه‌ی افراد مناسب نباشد زیرا در این دستگاه  به هیچ عنوان دستگاه وب کم تعبیه نشده است، که یک موضوع مهم است و برخی ممکن است چیزی مقرون به صرفه‌تر یا دستگاهی با زیبایی چشمگیر‌تر و پر زرق و برق‌تر را بر این لپ‌تاپ ترجیح دهند. اما لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس به عنوان یک دستگاه عالی می‌تواند بر تمام آن دستگاه‌ها غلبه کند. این نه تنها بهترین لپ تاپ برای بازی است که می‌توانید تهیه  کنید، بلکه یکی از بهترین لپ تاپ‌هایی است که می‌توانید برای انجام هر کاری که نیاز داشته باشید، روی آن حساب کنید.

مشخصات لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس - چیکاو

  • مشخصات لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس

این لپ‌تاپ با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و کیفیت QHD از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد اما نمایشگر آن از نوع لمسی نیست. این دستگاه از تراشه  AMD Ryzen 9 5900HS بهره می‌برد و دارای ۱۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره سازی یک ترابایتی است. لپ‌تاپ لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۵ ایسوس دارای صفحه نمایش لمسی نیست. حداکثر روشنایی این دستگاه به ۳۳۴ نیت می‌رسد.  این دستگاه از Wi-FI 6 with Gig+ (802.11ax) پشتیبانی می‌کند و برق مورد نیاز آن را نیز یک باتری ۹۰ وات ساعتی تأمین می‌کند که با یک آداپتور ۲۰۰ واتی همراه شده است.

منبع Theverge
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.