ویندوز 11 مایکروسافت چه ویژگی هایی دارد؟

مایکروسافت طی مراسم خود از ویندوز 11 جدید خود رونمایی کرد. این در حالی است که عرضه ویندوز 11 شش سال بعد از ویندوز 10 صورت میگیرد. همراه چیکاو باشید.

به گزارش سی ان بی سی، ده درصد درآمد مایکروسافت از فروش ویندوز تامین می شود. پس از شیوع ویروس کرونا، خانه نشینی باعث افزایش فروش و درآمد بیشتری برای مایکروسافت شده است.

به روزرسانی به ویندوز 11 برای کسانی که در گذشته کاربران ویندوز بودند، به رایگان انجام می شود. در این ویندوز ویژگی های متعددی از جمله قابلیت هایی برای استفاده از کنسول ایکس باکس به آن اضافه شده است. ویندوز 11 دارای ویژگی ای اچ دی آر است که نور و رنگ بازی ها را به صورت خودکار تنظیم می کند. به علاوه اپلیکیشن ویدئو کنفرانس تیمز مایکروسافت که تغییرات بسیاری کرده بر روی ویندوز جدید مایکروسافت قابل دسترس است.

از جمله ویژگی های مهمی که مایکروسافت برای ویندوز 11 خود در نظر گرفته است، پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی با استفاده از اپ استور آمازون است. حال کاربران اندرویدی می توانند برنامه های محبوب خود را بر روی گوشی اجرا نمایند.

البته باید در نظر داشته باشید اگر قصد دارید از اپلیکیشن هایی همچون گوگل مپ، جیمیل و سایر سرویس های گوگل استفاده کنید باید حساب کاربری در آمازون داشته باشید. 

نظر شما در این بازه چیست؟ آیا شما قصد دارید ویندوز 11 مایکروسافت را بر روی سیستم شخصیتان نصب کنید؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.