واتساپ آیکون های جدیدی برای برخی از گزینه ها در اندروید دریافت می کند

واتساپ هر سال که می گذرد زیبایی طراحی بهتری پیدا می کند. اگرچه برنامه پیام‌رسانی فوری قرار است در ماه‌های آینده یک بازطراحی گسترده دریافت کند، توسعه‌دهندگان واتس‌اپ در حال تلاش برای بهبود طراحی جدید هستند تا رابط کاربری جذاب‌تر و درک آن آسان‌تر شود.

آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید طراحی بهبود یافته ای برای منوی سرریز دریافت می کند. این تغییر توسط WABetaInfo مشاهده شد که معمولاً اطلاعات معتبری در مورد ویژگی‌های آینده و بهبودهای طراحی که WhatsApp معرفی می‌کند دارد. همانطور که در اسکرین شات زیر می بینید، منوی سرریز که در داخل تاپیک های چت ظاهر می شود، آیکون های جدیدی برای هر آیتم در لیست دریافت می کند.

آزمایش آیکون های منوی سرریز واتساپ مارس 2024

این آیکون های اضافه شده در جلوی هر گزینه در منوی سرریز، آنها را به وضوح قابل درک می کند. علاوه بر این، آنها همچنین ظاهر برنامه را به صورت بصری افزایش می دهند. این تغییر در نسخه 2.24.5.19 برنامه قابل مشاهده است و برای آزمایش کنندگان بتا از فروشگاه Google Play در دسترس است.

این تغییر در حال حاضر در مرحله آزمایش است و می‌تواند در ماه‌های آینده پس از اتمام آزمایش برای سایر کاربران واتس‌اپ در اندروید منتشر شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.