در اینجا ده ها عکس از نمای نزدیک حلقه گلکسی از کنگره جهانی موبایل آورده شده است

وقتی صحبت از Galaxy Ring به میان می آید، سامسونگ پر از شگفتی است. هیچ کس انتظار نداشت این پوشیدنی هوشمند آینده در کنگره جهانی موبایل 2024 ظاهر شود، به خصوص که سامسونگ در سال های اخیر هیچ چیز پیشگامانه ای را در MWC فاش نکرده است. با این وجود این اتفاق افتاد!

سامسونگ Galaxy Ring یا حداقل نسخه فعلی حلقه گلکسی را به بارسلون آورد. این شرکت می‌گوید این پوشیدنی در حال تکامل است، که می‌تواند به این معنی باشد که این شکل نهایی آن نیست. با این حال، ما این فرصت را داشتیم که عکس‌های زیادی از حلقه گلکسی فعلی در پشت محفظه شیشه‌ای آن در MWC 2024 ثبت کنیم، و می‌توانید گالری تصاویر ما را در زیر مشاهده کنید.

غول فناوری کره ای به جزئیات توجه نداشت و باز هم سامسونگ به ما یادآوری می کرد که حلقه هنوز در حال تکامل است. اما با قضاوت بر اساس آنچه که شرکت مایل به اشتراک گذاری بود، حلقه گلکسی، در شکل فعلی خود، با این ویژگی های طراحی اصلی مشخص می شود:

  • حلقه گلکسی دارای طراحی بیرونی مقعر است.
  • در نمایشگاه MWC، حلقه گلکسی در سه رنگ نقره ای پلاتینیوم، طلایی و مشکی سرامیکی ارائه شده است.
  • سامسونگ کمتر از 9 اندازه را برای حلقه گلکسی در MWC به نمایش گذاشت (5 تا 13).

اگر سامسونگ این کار را انجام دهد، حلقه گلکسی ممکن است به یکی از همه کاره ترین حلقه های هوشمند در بازار تبدیل شود.

یک حلقه گلکسی سامسونگ برای همه وجود دارد

در انتظار حلقه گلکسی سامسونگ، چند رقیب را در ماه‌های اخیر بررسی کرده‌ایم، از جمله Amazfit Helio Ring و Noise Luna Ring. به نظر می رسد هیچ یک از این دو به اندازه پوشیدنی های سامسونگ همه کاره نیستند.

حلقه لونا در شش اندازه و سه گزینه رنگی ارائه شده است، و حلقه هلیو آمازفیت در یک رنگ و دو اندازه مختلف موجود است که بسیار عجیب است، چرا که آمازفیت چگونه حلقه هلیو را به عنوان یک ردیاب سلامت حرفه ای برای “نخبگان” ارائه می کند. ورزشکاران.”

در مورد ویژگی‌ها، سامسونگ به ما گفت که Galaxy Ring تعداد زیادی حسگر ردیابی سلامت و تناسب اندام را برای خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون، دمای پوست و ردیابی دوره، همراه با یک معیار جدید کیفیت خواب مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Vitality ارائه می‌کند.

علاوه بر این، سامسونگ می‌خواهد که گلکسی رینگ چهار ویژگی خواب‌محور اضافی را ارائه دهد که در حال حاضر فاقد ساعت‌های گلکسی هستند، یعنی ردیابی ضربان تنفس و ضربان قلب در هنگام خواب، حرکت شبانه و ردیابی تأخیر خواب.

سامسونگ دقیقاً زمان عرضه گلکسی رینگ را اعلام نکرده است، اما باید قبل از پایان سال بتوانید آن را خریداری کنید. ما نمی توانیم صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد حلقه بدانیم، و هر چیزی که به تازگی به آن برخورد کنیم را به اشتراک خواهیم گذاشت، پس با ما همراه باشید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.