موتور جستجوی OpenAI، رقیب گوگل، می تواند هفته آینده معرفی شود

گوگل در حال آماده شدن برای کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود، Google I/O است که برای 14 می برنامه ریزی شده است. با تسلط محکم گوگل بر بازار جهانی موتورهای جستجو، تسلط آن بدون چالش باقی مانده است.

با این حال، افشای اطلاعات اخیر نشان می دهد که OpenAI می تواند موتور جستجوی خود را توسعه دهد. اکنون یک گزارش جدید نشان می دهد که موتور جستجوی OpenAI ممکن است در اوایل هفته آینده رونمایی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

موتور جستجوی OpenAI: آنچه تاکنون می دانیم

بر اساس گزارش رویترز به نقل از منابع، انتظار می رود OpenAI محصول جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را روز دوشنبه هفته آینده معرفی کند.

زمان به طور خاص بسیار جالب است. به نظر می‌رسد OpenAI قصد دارد توجه گوگل را درست قبل از رویداد سالانه‌اش، جایی که انتظار می‌رود گوگل اطلاعیه‌های بزرگی در رابطه با هوش مصنوعی ارائه دهد، بدزدد.

در حالی که بسیاری انتظار یک مدل پرچمدار جدید از OpenAI را داشتند، افشای بالقوه یک موتور جستجوی جدید یک پیچ غیرمنتظره ایجاد کرده است.

به گفته بلومبرگ، محصول جستجوی OpenAI احتمالاً توسعه محصول پرچمدار ChatGPT آن خواهد بود. این به ChatGPT اجازه می دهد تا مستقیماً اطلاعات را از وب بازیابی کند و نقل قول ها را در پاسخ های خود بگنجاند.

برای مدتی طولانی، ناظران صنعت ChatGPT را به عنوان یک جایگزین بالقوه برای دسترسی به اطلاعات آنلاین می‌دانستند. با این حال، در ارائه داده های دقیق و بلادرنگ که از وب منبع می شوند، با چالش هایی مواجه شده است. برای رفع این مشکل، OpenAI قبلا ChatGPT را با موتور جستجوی Bing مایکروسافت برای مشترکین پولی خود یکپارچه کرده بود.

در همین حال، گوگل ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی را برای موتور جستجوی خود اعلام کرده است که رقابت مداوم را بیشتر نشان می‌دهد.

بسیار جالب خواهد بود که ببینیم OpenAI با موتور جستجوی شایعه شده مبتنی بر هوش مصنوعی خود چه چیزی را روی میز آورده و گوگل چگونه به چالش پاسخ می دهد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.