گلکسی بوک 4 اولترا دارای خنک کننده کارآمدتر و محفظه بخار عریض تر است

سامسونگ دیروز از جدیدترین مجموعه گلکسی بوک خود رونمایی کرد و یک مدل جدید Ultra با گرافیک NVIDIA RTX بار دیگر در صدر خط است. در ظاهر، گلکسی بوک 4 اولترا تقریباً شبیه به گلکسی بوک 3 اولترا است، اما چندین چیز کلیدی در داخل تغییر کرده است.

گلکسی بوک 4 اولترا اکنون حتی یک صفحه نمایش لمسی دارد و ممکن است به لطف فناوری Vision Booster دید بهتری در فضای باز داشته باشد. علاوه بر این، این لپ تاپ با یک شارژر 140 واتی عرضه می شود که با سرعت مک بوک پرو 16 اینچی مطابقت دارد.

مشتریان می توانند بین نسل چهاردهم اینتل Core Ultra 9 یا Intel Core Ultra 7 CPU و تراشه گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4050 یا 4070 انتخاب کنند. تمام این قدرت به مقدار زیادی خنک کننده نیاز دارد. و در واقع، خنک کننده یکی دیگر از زمینه های حیاتی است که Galaxy Book 4 Ultra در آن بهبود یافته است.

گلکسی بوک 4 اولترا دارای سیستم خنک کننده جدیدی است

سامسونگ دیروز تأیید کرد که گلکسی بوک 4 اولترا به لطف «سیستم خنک‌کننده بهینه جدید» گرما و صدای فن را کاهش می‌دهد.

جدیدترین لپ‌تاپ Ultra طراحی محفظه بخار را تازه کرده است و این عنصر خنک‌کننده اکنون 11 درصد در مقایسه با اتاق بخار Galaxy Book 3 Ultra عریض‌تر است. علاوه بر این، سامسونگ می گوید که محفظه بخار توسط یک فن دوگانه با فاصله پره ها ناهموار کمک می کند.

این سیستم جدید باید خنک‌کننده بهتری را برای قسمت‌های داخلی گلکسی بوک 4 اولترا فراهم کند و در عین حال صدای فن کمتری تولید کند و به لپ‌تاپ اجازه دهد تا «در حداکثر پتانسیل خود کار کند».

سامسونگ می گوید که گلکسی بوک 4 اولترا در تاریخ 2 ژانویه در کره به فروش می رسد و بازارهای منتخب بیشتری به تدریج عرضه می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.