سرعت شارژ گلکسی بوک 4 اولترا با مک بوک پرو 16 اینچی مطابقت دارد

لپ تاپ جدید گلکسی بوک 4 اولترا سامسونگ اکنون می تواند به سرعت شارژ باتری مشابه با مک بوک پرو 16 اینچی اپل افتخار کند. سامسونگ امروز تایید کرد که مدل جدید Ultra با یک شارژر قدرتمندتر USB Type-C عرضه می شود.

Galaxy Book 3 Ultra قبلی با یک شارژر 100 واتی عرضه شد. برخی از کاربران حتی شکایت داشتند که شارژر همراه آن به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند باتری را در زمانی که لپ تاپ تحت بار سنگین قرار دارد، نگه دارد، به خصوص در هنگام استفاده از تراشه گرافیکی NVIDIA RTX در طول جلسات بازی.

لپ تاپ جدید سامسونگ Ultra با شارژر 140 واتی عرضه می شود

گلکسی بوک 4 اولترا ممکن است مشکلی را که در بالا توضیح داده شد برطرف کرده باشد. یا حداقل، سامسونگ اکنون می تواند به خود ببالد که لپ تاپ رده بالای خود می تواند با سرعت شارژ مک بوک پرو 16 اینچی برابری کند.

سامسونگ یک شارژر بزرگتر 140 واتی نوع C را در بسته خرده فروشی گلکسی بوک 4 اولترا گنجانده است. این شرکت می‌گوید لپ‌تاپ جدید Ultra می‌تواند تنها در 30 دقیقه با استفاده از آداپتور 140 واتی 55 درصد عمر باتری به دست آورد.

این ارقام بر اساس آزمایش داخلی با استفاده از گلکسی بوک 4 اولترا با 2 درصد شارژ باتری باقی مانده، با تمام خدمات، همه ویژگی ها و صفحه نمایش خاموش است. این شرکت مشخص می کند که سرعت واقعی شارژ ممکن است بسته به استفاده، شرایط شارژ و سایر عوامل متفاوت باشد.

گلکسی بوک 4 اولترا جدید سامسونگ دارای باتری 76 وات ساعتی است و می تواند به پردازنده Intel Core اولترا 7 یا اولترا 9، رم 16/32/64 گیگابایت و تراشه گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4050 یا 4070 مجهز شود.

Book 4 Ultra در تاریخ 2 ژانویه در کره با قیمت اولیه 3.36 میلیون وون (2597 دلار) عرضه خواهد شد. سامسونگ می گوید این لپ تاپ به تدریج در بازارهای منتخب بیشتری به فروش خواهد رسید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.