MSI لپ‌تاپ‌های Prestige 13 AI Evo با پردازنده‌های Core Ultra را معرفی کرد

پس از اینکه اینتل دیروز پردازنده های Core Ultra خود را معرفی کرد، سیل لپ تاپ های جدید از OEM های مختلف اعلام شد. با این حال، MSI اولین برندی بود که ماشین‌های جدید مجهز به آخرین چیپست را معرفی کرد. در واقع، Prestige 16 و Prestige 13 هر دو با نام “AI Evo” به بازار عرضه می شوند. این به این دلیل است که پردازنده‌های Core Ultra اینتل عمدتاً بر روی هوش مصنوعی تمرکز دارند.

مشخصات و ویژگی های MSI Prestige 16، Prestige 13 AI Evo

همانطور که از نام ها پیداست، لپ تاپ های MSI Prestige 13 و Prestige 16 AI Evo در اندازه های صفحه نمایش 13 و 16 اینچی ارائه می شوند. دومی دارای یک پنل OLED با دو گزینه وضوح صفحه نمایش است در حالی که مدل پایه 13 اینچی دارای وضوح 2880 در 1800 پیکسل است. دو پرستیژ به شاسی منیزیم-آلومینیوم با نوع 16 اینچی با وزن 1.5 کیلوگرم و مدل 13 اینچی با ترازو تنها 990 گرم مجهز شده اند.

در بخش سخت افزاری، MSI Prestige 16 AI Evo در گزینه های پردازنده Intel Core Ultra 7 یا Ultra 9 ارائه می شود. از سوی دیگر، Prestige 13 AI Evo را می توان در گزینه های Ultra 5 یا Ultra 7 استفاده کرد. هر دو مدل لپ‌تاپ مجهز به پردازنده گرافیکی Intel Arc و تراشه NPU هستند. آنها تا 32 گیگابایت رم LPDDR5 را بسته بندی می کنند. نوع 16 اینچی تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد در حالی که 13 اینچی حداکثر 1 ترابایت است. مدل اول با باتری 99 وات ساعت با پشتیبانی از شارژ 140 واتی پشتیبانی می‌شود، در حالی که مدل پایه دارای واحد باتری کوچک‌تر با ظرفیت 75 وات ساعت است.

نکته قابل توجه لپ‌تاپ‌های جدید MSI Prestige 13 و 16 AI Evo این است که دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند. از جمله این موارد می توان به حذف نویز هوش مصنوعی، هنرمند AI (مولد تصویر) اشاره کرد، این شرکت فاش کرد که موتور هوش مصنوعی خود را در ماه های آینده معرفی خواهد کرد.

لپ‌تاپ‌های MSI Prestige 13 و Prestige 16 AI Evo همچنین دارای حسگرهای مجاورت، دوربین‌های کاهش نویز سه بعدی و میکروفون آرایه فضایی هستند. گزینه‌های اتصال روی دستگاه شامل پورت‌های Wi-Fi 7، بلوتوث 5.4، Thunderbolt 4 Type-C و پورت HDMI 2.1 است.

قیمت لپ تاپ MSI Prestige 13 AI Evo از 1049 دلار شروع می شود در حالی که Prestige 16 AI Evo با قیمت 1399 دلار شروع به فروش می کند. هر سه لپ‌تاپ قرار است اواخر این ماه عرضه شوند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.