ام اس آی دو نمایشگرهای گیمینگ جدید سوپر آمولد و مینی ال ای دی معرفی کرد

ام اس آی – MSI به تازگی یک جفت مانیتور گیمینگ جدید عرضه کرده است. این دو مانیتور جدید شامل یک مانیتور گیمینگ بزرگ ۵۵ اینچی است که پنل آن از نوع سوپر آمولد خواهد بود و دیگری نیز یک مانیتور بازی منحنی که پنل آن از نوع مینی ال ای دی  (miniLED) است. همراه چیکاو باشید.

در ابتدا مانیتور بازی منحنی را مورد بررسی قرار دهیم، آخرین مانیتور گیم که شرکت  Micro-Star International که به طور خلاصه MSI نامیده می‌شود، تولید کرده است، دارای یک پنل منحنی ۳۴ اینچی است که از نرخ تازه‌سازی بالای ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. این شرکت قول داده است که این پنل باز تولید رنگ عالی را نیز ارائه خواهد داد. این مانیتور اساساً برای گیمرهایی که دارای رایانه شخصی هستند، به بازار عرضه می‌شود و MEG Artymis 341  نامیده می‌شود. نکته قابل ذکر این است که مانیتور جدید اولین مانیتور در صنعت است که دارای انحنای زیادی است و علاوه بر این از نور پس زمینه مینی ال ای بهره می‌برد.

این مدل همچنین الزامات VESA Display HDR 1000 را برآورده می‌کند که قادر است از محدوده دینامیکی بالا HDR10 پشتیبانی ‌کند و همچنین می‌تواند روشنایی بسیار بالا تا حداکثر ۱۰۰۰ نیت را نیز ارائه ‌دهد. این نمایشگر از وضوح تصویر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر ۲۱ به ۹ را به همراه دارد. نمایشگر دارای انحنای قوس شدید 1000 R و انحنای مرکزی 800 R را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، هدف این مانیتور ارائه تجربه بازی درجه یک و کاملاً لذتبخش بدون از دست رفتن کیفیت تصاویر است.

نمایشگر جدید ام اس آی - چیکاو

و اما این دستگاه غول پیکر ۵۵ اینچی ام اس آی چگونه مانیتوری است؟ این مانیتور گیمینگ عظیم از پنل سوپر آمولد بهره می‌برد که شرکت ام اس آی با تولید این مانیتور بسیار بزرگ طیف گیمرهای کنسول را هدف قرار گرفته است که گیمرهای حرفه‌ای بود و عاشق در اختیار داشتن چنین مانیتورهای غول آسایی هستند.

این مانیتور MEG 551U OLED نام دارد و دومین مانیتور از نوع سوپر آمد ۵۵ اینچی این شرکت است که برای گیمرهای کاملاً حرفه‌ای و سایر گیمرهای علاقه‌مند  طراحی و تولید شده است. این دستگاه نوید ارائه کیفیت تصویر بسیار بالا را می‌دهد تا گیمرها با استفاده از بازی‌های انحصاری تک نفره کنسول‌های بازی اوج لذت و هیجان را در یک نمایشگر بسیار بزرگ بتوانند تجربه کنند.

این مدل مانیتور بیشتر برای بازی هایی از قبیل عناوین اکشن و RPG تنظیم شده است، در حالی که مانیتور بازی خمیده برای تیراندازی سریع و عناوین رقابتی بهتر است. متأسفانه، این شرکت هنوز قیمت و تاریخ عرضه این دو مانیتور جدید در بازار را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این دو نمایشگر در سال ۲۰۲۲ عرضه شوند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.