لپ‌ تاپ Acer Swift Go 14 با پردازنده اینتل Core Ultra معرفی شد

ایسر از Acer Swift Go 14 (SFG14-72) مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد که دارای پردازنده‌های Core Ultra اینتل با واحدهای پردازش گرافیکی Intel Arc (GPU) و Intel AI Boost است. این لپ‌تاپ نازک و سبک که دانش‌آموزان، متخصصان و سازندگان را هدف قرار می‌دهد، نوید محاسبات کارآمد برای حجم کاری هوش مصنوعی و تجربه‌های فراگیر را می‌دهد.

ایسر بر ویژگی‌های هوش مصنوعی Swift Go 14 مانند Acer PurifiedVoice و Acer PurifiedView برای ویدئو کنفرانس، همراه با ابزارهای سفارشی‌سازی در لپ‌تاپ OLED تاکید دارد.

Swift Go 14 که جدیدترین پردازنده Intel Core Ultra 7 155H را در خود جای داده است، مطابق با استانداردهای Intel Evo Edition و دارای شارژ سریع و عمر باتری تا 12.5 ساعت است. این لپ‌تاپ عملکرد بهینه‌ای را ارائه می‌کند که برای بازی‌های معمولی یا تولید محتوا ایده‌آل است. ایسر Swift Go 14 همچنین از Intel Unison پشتیبانی می کند و امکان ادغام یکپارچه با دستگاه های Android یا iOS را فراهم می کند.

این لپ‌تاپ ویژگی‌های پشتیبانی شده از هوش مصنوعی مانند Acer PurifiedVoice و Acer PurifiedView را برای ویدئو کنفرانس پیشرفته معرفی می‌کند. هنگامی که استفاده از دوربین یا میکروفون شناسایی می شود، پنل سریع ایسر ظاهر می شود و پیکربندی را ساده می کند. Acer AlterView از نقشه های عمقی تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تبدیل تصاویر دو بعدی به تصاویر پس زمینه متحرک سه بعدی استفاده می کند.

دارای صفحه نمایش 14 اینچی 2.8K OLED با رزولوشن 2880 در 1800 و نرخ به روز رسانی صاف 90 هرتز. این صفحه نمایش کل طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و دارای گواهی VESA Display HDR True Black 500 است.

Swift Go 14 که برای تحرک طراحی شده است دارای یک شاسی آلومینیومی سبک وزن با وزن 1.32 کیلوگرم و ضخامت 14.9 میلی متر است. پد لمسی OceanGlass سازگار با محیط زیست، ساخته شده از پلاستیک بازیافتی متصل به اقیانوس، سطح اسکرول بزرگتری را ارائه می دهد. پورت های اتصال ضروری، از جمله USB Type-C، HDMI 2.1، و یک اسلات MicroSD، در کنار Intel Wi-Fi 6E و Intel Bluetooth LE Audio برای اتصالات بی سیم درجه یک وجود دارند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.