فروش گلکسی بوک 4 اولترا 2 برابر بیشتر از Galaxy Book 3 Ultra است

چند هفته پیش، سامسونگ سری گلکسی بوک 4 را معرفی کرد که دارای عملکرد سریع‌تر و خنک‌کننده بهبود یافته است. این شرکت سه لپ‌تاپ را معرفی کرد: Galaxy Book 4 Pro، Galaxy Book 4 Pro 360 و Galaxy Book 4 Ultra. طبق گزارش ها، هر سه لپ تاپ فروش بسیار بهتری نسبت به مدل های قبلی خود دارند.

فروش سری گلکسی بوک 4 در کل نسبت به سری گلکسی بوک 3 در کره جنوبی 50 درصد بیشتر است

بر اساس گزارشی از چوسان دیلی، سری گلکسی بوک 4 در کره جنوبی افزایش قابل توجهی در فروش داشته است. فروش سری گلکسی بوک 4 50 درصد بهتر از سری گلکسی بوک 3 بوده است. فروش Galaxy Book 4 Pro و Galaxy Book 4 Pro 360 در مقایسه با Galaxy Book 3 Pro و Galaxy Book 3 Pro 360 حدود 1.4 برابر افزایش یافته است. به گفته سامسونگ فروش گلکسی بوک 4 حدود 2 برابر گلکسی بوک 3 اولترا بوده است.

فروش سری گلکسی بوک 4 در کل نسبت به سری گلکسی بوک 3 در کره جنوبی 50 درصد بیشتر است - چیکاو

از نظر فروش، گلکسی بوک 4 پرو پیشتاز این سه مدل بود و 70 درصد از کل فروش را تشکیل می‌داد. گفته می شود که ترکیب عملکرد سریع، صفحه نمایش لمسی عالی، ویژگی های هوش مصنوعی و پیشنهادات راه اندازی منجر به موفقیت سری گلکسی بوک 4 شده است.

سامسونگ امسال تمامی لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک 4 را به نمایشگرهای لمسی مجهز کرد، که نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است، جایی که تنها مدل‌های چرخشی 360 درجه در این مجموعه دارای صفحه نمایش لمسی بودند.

هر سه لپ‌تاپ موجود در این مجموعه از پردازنده‌های Core Ultra نسل چهاردهم اینتل بهره می‌برند که دارای ساختار CPU جدیدی هستند. این سری پردازنده های جدید در مقایسه با پردازنده گرافیکی یکپارچه در پردازنده های نسل سیزدهم که در سری گلکسی بوک 3 استفاده می شود، عمر باتری بسیار بهتر و عملکرد گرافیکی بهتری را ارائه می دهد.

سامسونگ همچنین لپ‌تاپ‌های جدید خود را به راه‌حل‌های خنک‌کننده بهتر مجهز کرده است که عملکرد بالاتری را برای مدت زمان طولانی‌تری ارائه می‌دهد.

 

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.