سری آیفون 16 احتمالا دکمه اکشن حساس به لمس را معرفی کند

اپل امسال «دکمه عمل» مورد انتظار را با مدل‌های آیفون 15 پرو معرفی کرد. این دکمه اکشن جایگزین اسلایدر معروف بی صدا شد. با این حال، به غیر از بی صدا کردن گوشی هوشمند، دکمه Action می‌تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد.

یک افشای جدید ادعا می کند که سری آیفون 16 دارای یک دکمه اکشن کاملا جدید و ارتقا یافته است. جالب اینجاست که گفته می شود دکمه Action در هر چهار مدل از سری آیفون 16 ادغام شده است. در حالی که در سری آیفون 15 فقط مدل های پرو آن را دارند.

نکات برجسته

  • یک افشای جدید ادعا می کند که سری آیفون 16 دارای یک دکمه اکشن کاملا جدید و ارتقا یافته است.
  • شایعه شده است که دکمه Action در هر چهار مدل از سری آیفون 16 ادغام می شود.
  • دکمه اکشن جدید می‌تواند شبیه دکمه هوم تاچ آی‌دی در آیفون‌های قدیمی‌تر باشد.

شایعات زیادی برای مدل های آیفون 15 پرو وجود داشت، دکمه خازنی Action Button اکنون برای گوشی های هوشمند آیفون 16 شایعه شده است.

علاوه بر اینکه دکمه اکشن بعدی دارای حساسیت لمسی است، عملکردهای بیشتری نسبت به دکمه اکشن آیفون 15 پرو ارائه می دهد. طبق گزارش MacRumors، آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس با دکمه اکشن عرضه خواهند شد. این می تواند شبیه به ادغام Dynamic Island در سری آیفون 14 و آیفون 15 باشد.

علاوه بر این، این گزارش حاکی از آن است که دکمه Action جدید مشابه دکمه Touch ID Home در مدل‌های قدیمی‌تر آیفون یا پد لمسی Force Touch در جدیدترین مک‌بوک‌ها خواهد بود. این بدان معناست که دکمه می تواند تشخیص دهد که شما چقدر آن را فشار می دهید و بر این اساس عمل می کند.

در سناریوی حاضر، دکمه اکشن را می توان برای بسیاری از ویژگی ها استفاده کرد، اما یک بار در زمان. احتمالاً یک نسخه جدید و بهبود یافته از Action Button می‌تواند با عملکردهای متعددی همراه باشد که می‌تواند به محرک‌های تک فشاری، دوبار فشار دادن و فشار طولانی مرتبط شود.

اگر گزارش‌های رسانه‌ها را باور کنیم، غول فناوری مستقر در کالیفرنیا “با اندازه‌های مختلف دکمه Action آزمایش کرده است.” در مرحله پیش تولید آزمایش، اپل یک دکمه Action بزرگتر از آیفون 15 پرو را در یکی از نمونه های اولیه قرار داد که از نظر اندازه شبیه یک دکمه تنظیم صدا بود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.