شیائومی پد 7 پرو به نمایشگر ال سی دی 144 هرتزی مجهز می شود

شیائومی تبلت های سری Pad 6 را در اوایل سال جاری عرضه کرد. اکنون، طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی مدل جانشین، سری Pad 7 است. شیائومی پد 7 پرو، یکی از مدل‌های سری آتی، طبق گزارش‌ها توسط کاربران GSMChina در Mi Code دیده شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی شیائومی Pad 6 

به گفته این رسانه، شیائومی پد 7 پرو با اسم رمز «sheng» است که در زبان چینی به معنای یک ساز موسیقی است. این با سنت شیائومی در استفاده از نام آلات موسیقی به عنوان رمز تبلت های سری Pad مطابقت دارد.

این دستگاه دارای شماره مدل “N81A” و یک پنل 10 اینچی است که توسط Tianma ساخته شده است. انتظار می رود شیائومی پد 7 پرو دارای پنل LCD با رزولوشن 1480×2367 و نرخ تازه سازی 144 هرتز باشد. این یک تغییر در اندازه صفحه نمایش نسبت به نمایشگر 11 اینچی نسل قبلی Pad 6 Pro است.

شایعه شده است که شیائومی پد 7 پرو از آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد که با اطلاعات فاش شده قبلی از Digital Chat Station مطابقت دارد.

علاوه بر این، GSMChina می گوید که این تبلت دارای یک سیستم بلندگوی چهار استریو، مشابه مدل قبلی خود یعنی Pad 6 Pro است. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی پد 7 پرو بر روی HyperOS مبتنی بر اندروید 14 اجرا شود.

GSMChina در ادامه گزارش می دهد که Xiaomi Pad 7 Pro ممکن است مشابه مدل قبلی خود یعنی Pad 6 Pro منحصر به بازار چین باشد.

هیچ تایید رسمی در مورد سری پد 7 شیائومی وجود ندارد، بنابراین با احتیاط به این اطلاعات توجه کنید. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، به ارائه به‌روزرسانی‌های شیائومی پد 7 پرو ادامه خواهیم داد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.