جزئیات شیائومی 14 تی و شیائومی 14 تی پرو لو رفت

هر سال، شیائومی چند مدل جدید “T” را عرضه می‌کند – دستگاه‌های رده بالایی که کاملاً برتر نیستند، اما نزدیک هستند. سال گذشته ما 13T و 13T Pro را داشتیم و بنابراین امسال باید 14T و 14T Pro را دنبال کنند.

امروز یک فاش جدید منتشر شده است که جزئیاتی در مورد این دو دستگاه آینده به ما می دهد. بیایید با Pro شروع کنیم. گفته می شود این یکی بر اساس Redmi K70 Ultra آینده برای بازار چین ساخته شده است. همانطور که گفته شد، این یک تغییر برند مستقیم نخواهد بود، زیرا 14T Pro در مقایسه با مدلی که بر اساس آن ساخته خواهد شد، ارتقاهایی خواهد داشت.

هر دو از تراشه مدیاتک Dimensity 9300 بهره می برند، اما 14T Pro برای اولین بار در سری T دارای شارژ بی سیم و دوربین تله فوتو در پشت خواهد بود – هر دو چیز در K70 Ultra (که دوربین ماکرو را انتخاب می کند) وجود ندارد. به جای tele). 14T Pro نیز مانند مدل قبلی خود دارای برند مشترک لایکا خواهد بود، در حالی که برادر Redmi آن برای پایین نگه داشتن قیمت از آن صرف نظر خواهد کرد.

شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو هر دو در اروپا، ژاپن و سایر بازارها عرضه خواهند شد اما نه در هند. این چیز جدیدی نیست، همه چیز همیشه برای سری T بوده است، اما نکته اینجاست که توزیع تغییر نخواهد کرد. در ژاپن، سافت بانک این دو را عرضه خواهد کرد.

شیائومی 14T احتمالاً از SoC سری Dimensity 8000 استفاده می کند، زیرا 13T نیز این مسیر را طی کرد. به غیر از آن، تنها تفاوت بین آن و 13T Pro شارژ است – پرو 120 وات بود، در حالی که مدل “پایه” 67 وات است. اتفاق مشابهی ممکن است امسال دوباره اتفاق بیفتد و تعجب نخواهیم کرد اگر 14T از شارژ بی سیم نیز صرف نظر کند تا پرو را کمی راحت تر متمایز کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.