پوکو X6 5G با دریافت گواهینامه های بیشتر به راه اندازی نزدیک می شود

به نظر می رسد پوکو برای عرضه جدیدی آماده می شود. این شامل سری Poco X6 است که از پوکو X6 5G و X6 پرو 5G تشکیل شده است. سری Poco X6 قبلاً بسیاری از گواهینامه ها را پاک کرده بود و اکنون در وب سایت های گواهی BIS و IMDA ظاهر شده است. این نشان می دهد که گوشی های هوشمند می توانند در هر زمانی در حال حاضر عرضه شوند. سری پوکو X6 جانشین سری Poco X5 خواهد شد که با بخش بودجه در هند عرضه شد. بیایید در مورد آن بیشتر بدانیم.

نکات برجسته

  • پوکو X6 5G در گواهینامه BIS با شماره مدل 23122PCD1I مشاهده شده است.
  • نوع جهانی گوشی هوشمند نیز در وب سایت گواهینامه IMDA ظاهر می شود.
  • طبق اطلاعات فاش شده، پوکو X6 5G نسخه‌ای از ردمی نوت 13 پرو خواهد بود.

پوکو X6 5G بر روی گواهینامه BIS با شماره مدل 23122PCD1I توسط یک مشاور شناخته شده به نام Mukul Sharma مشاهده شده است. علاوه بر این، نوع جهانی گوشی هوشمند نیز در وب سایت گواهینامه IMDA ظاهر می شود. این IMDA با شماره مدل 23122PCD1G در دسترس بود.

علاوه بر این، شماره مدل IMDA Poco X6 5G دارای یک “G” در انتهای آن است. این نشان می دهد که این گوشی هوشمند به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

به‌علاوه، اخیراً یک منبع اطلاعاتی معروف به Kacper Skrzypek به نشت بسیار جالبی دست یافته بود. او اشاره کرد که Poco X6 5G یک نسخه تغییر نام تجاری از ردمی نوت 13 Pro خواهد بود. بیایید نگاهی به مشخصات ردمی Note 13 Pro بیندازیم.

مشخصات ردمی نوت 13 پرو

سری Redmi Note 13 در حال حاضر در هند موجود نیست. هنوز در کشور راه اندازی نشده است. Redmi Note 13 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ OLED است که از رنگ‌های 68B، Dolby Vision و نرخ رفرش تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند بر روی پوسته MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اجرا می شود.

برای عکاسی از دوربین اصلی OIS 200 مگاپیکسلی، لنز Ultrawide 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده می کند. برای سلفی، دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی دارد.

در نهایت، ردمی Note 13 دارای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.