ردمی پد پرو به بازارهای جهانی می رود

 

ردمی پد پرو هفته گذشته در کنار گوشی هوشمند Redmi Turbo 3 برای بازار چین رونمایی شد و اگر فکر می کردید که آیا این تبلت بعداً در سطح جهانی عرضه خواهد شد، به نظر می رسد پاسخ کاملاً مثبت است.

ردمی Pad Pro 5G در پایگاه داده کنسول Google Play با شماره مدل 24074RPD2I مشاهده شده است که به ما می گوید که به هند می رود (“I” در پایان مربوط به هند است). اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! کنسول Google Play همچنین شماره مدل 2405CRPFDL را که مربوط به نوع آمریکای لاتین است و 2405CRPFDG – که برای همه بازارهای جهانی دیگر است، فهرست می کند. با این حال، هر دو نسخه آمریکای لاتین و نسخه جهانی فاقد پشتیبانی 5G هستند.

بنابراین Redmi Pad Pro تقریباً در همه جاهایی که محصولات Redmi به طور رسمی در دسترس هستند عرضه می شود که قطعاً خبر خوبی است. مدل های بین المللی همگی دارای 8 گیگابایت رم هستند (در چین نسخه ای با 6 گیگابایت نیز وجود دارد).

این تبلت دارای صفحه نمایش لمسی 12.1 اینچی IPS LCD با فرکانس 120 هرتز با حداکثر روشنایی 600 نیت، تراشه Snapdragon 7s Gen 2، حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و 10000 میلی آمپر ساعت است. باتری با پشتیبانی از شارژ سیمی 33 وات، اندروید 14 را با سیستم عامل HyperOS 1.0 در بالا اجرا می کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.