گوشی های شیائومی با بوت لودر آنلاک به روز رسانی HyperOS دریافت نمی کنند

با معرفی سری جدید Xiaomi 14، این شرکت همچنین یک پوشش پوسته جدید اندروید را معرفی کرد که جایگزین MIUI قدیمی با HyperOS شد. با این حال، این شرکت اکنون بیانیه‌ای در مورد دستگاه‌های آنلاک بوت‌لودر منتشر کرده است.

شیائومی گفت که هیچ دستگاهی را با بوت لودر آنلاک به‌روزرسانی نمی‌کند، مهم نیست که HyperOS یا MIUI 14 دارند. علاوه بر این، باز کردن قفل دستگاه‌های HyperOS دشوارتر خواهد بود. در حال حاضر، برای باز کردن قفل گوشی شیائومی، این شرکت از شما می‌خواهد که یک برنامه را از طریق برنامه ویندوز خود ارسال کنید و یک هفته صبر کنید تا در نهایت بتوانید بوت لودر را باز کنید. کاربران چینی HyperOS نه تنها باید یک دوره یک هفته ای را منتظر بمانند، بلکه سطح 5 را نیز در انجمن های انجمن خود کسب کنند. کاربران خارج از چین باید منتظر اعلام رسمی شیائومی در مورد نحوه عملکرد فرآیند قفل جدید باشند.

البته، اگر دستگاه خود را قفل کنید، بلافاصله آپدیت HyperOS بعدی خود را دریافت خواهید کرد.

شیائومی همچنین محدودیت جدیدی را معرفی می کند – تنها سه باز کردن قفل دستگاه در سال مجاز خواهد بود. این یک بار دیگر یک محدودیت خاص چین است، اما شیائومی ممکن است تصمیم بگیرد آن را به سایر بازارها نیز گسترش دهد.

شیائومی در پاسخ به این سوال که چرا چنین اقدامات سختگیرانه ای را اعمال می کند و کاربران را از باز کردن قفل گوشی های هوشمند خود منع می کند، به نگرانی های امنیتی اشاره می کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.