سامسونگ بر این باور است که سری گلکسی اس 24 یک موفقیت بزرگ خواهد بود

هوش مصنوعی در طول سال 2023 در بازارهای متعددی شتاب گرفت و به نظر می رسد که سال 2024 سالی باشد که سازندگان تلفن از هوش مصنوعی به عنوان نقطه اصلی فروش محصولات جدید پرچمداران خود استفاده کنند.

سامسونگ اخیراً برنامه‌های خود را برای معرفی تجربیات جدید هوش مصنوعی در سال آینده اعلام کرده است و به نظر می‌رسد این شرکت امیدوار است که این تلاش بتواند فروش سری جدید گلکسی S24 و گلکسی Z Fold/Flip 6 را افزایش دهد. حداقل هدف جدید این است. حجم ارسال 35 میلیون واحد گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا حاکی از آن است.

این یک هدف بلندپروازانه برای تعیین است، زیرا تقریباً 31 میلیون دستگاه از سری S23 تاکنون فروخته شده است و ما در پایان چرخه این نسل هستیم. اگر سامسونگ بتواند با پرچمداران جدید مجهز به هوش مصنوعی توجه کافی را به خود جلب کند و به هدف جدید خود برسد، در این صورت به افزایش فروش 10 درصدی دست خواهد یافت.

به گفته مردم کره دیلی، سامسونگ سخت روی سری S24 سرمایه گذاری می کند تا فروش گوشی های گلکسی برتر را افزایش دهد. در حال حاضر، بیش از 75 درصد از گوشی های این شرکت مدل های ارزان قیمت هستند که میانگین قیمت فروش گلکسی سامسونگ را به 295 دلار می رساند. در مقابل، میانگین قیمت فروش آیفون 988 دلار است.

انتظار می رود عرضه سری گلکسی اس 24 بسیار نزدیک باشد – قرار است در ژانویه 2024 باشد – اما ما به تازگی از برنامه های سامسونگ برای استفاده از هوش مصنوعی روی دستگاه به عنوان نقطه فروش اصلی مطلع می شویم. تا اینجا، نحوه استفاده دقیق از هوش مصنوعی در پرچمداران جدید گلکسی بسیار مبهم است، اما منطقی ترین مکان ها مربوط به دستیار صوتی، پیام ها، عکس ها و سایر جنبه های این نوع است.

با توجه به عدم تخصص سامسونگ در این زمینه، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت ممکن است یک سرویس هوش مصنوعی را که قبلا توسعه یافته است، مانند Google Bard یا ChatGPT که متعلق به ویندوز است، یکپارچه کند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.