سری اس 24 سامسونگ هوشمند ترین گوشی های هوش مصنوعی !

گوگل در مراسم معرفی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو در اوایل این ماه، ویژگی‌های هوش مصنوعی زیادی را به نمایش گذاشت، اما اگر شایعه جدیدی را باور کنیم، هوش مصنوعی این دستگاه‌ها به زودی توسط کسی به جز سامسونگ ارتقا خواهد یافت.

بر اساس این شایعه هنوز تایید نشده، گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا این شرکت کره ای “هوشمندترین گوشی های هوش مصنوعی تا به حال” خواهند بود، که به وضوح از آنچه که حتی پیکسل ها ارائه می دهند جلوتر خواهند بود.

سامسونگ گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا «هوشمندترین گوشی‌های هوش مصنوعی تاریخ» خواهند بود.

ظاهراً سری S24 دارای ویژگی هایی است که بسیار یادآور ChatGPT و Bard خود گوگل است – مانند توانایی ایجاد محتوا و داستان بر اساس چند کلمه کلیدی که شما ارائه می دهید.

سامسونگ همچنین برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی اضافی مانند هوش مصنوعی متن به تصویر را طراحی کرده است، که قبلاً در هنگام معرفی چیپست Exynos 2400 در مورد آن صحبت کرده بود، که در برخی بازارها سری S24 را تامین می‌کند. گفتار به متن نیز با هوش مصنوعی بهبود می یابد.

منبع این گزارش به جرأت ادعا می کند که Bixby (بله، Bixby) “مکالمات انسانی تر و هوشمندانه تر” با شما خواهد داشت. آخرین خبر: Bixby هنوز یک چیز است و ظاهراً به یک چیز بسیار بزرگ تبدیل خواهد شد زیرا هوش مصنوعی این و هوش مصنوعی را در آینده ترکیب می کند.

در حال حاضر شایعه شده است که خانواده S24 در ماه ژانویه رسمی خواهد شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.