احتمالا اپل تولید آیفون 17 را در هند با ظرفیت 2 برابر آغاز کند

اپل از سال 2016 اقدام به تولید آیفون در هند کرده است. این شرکت در چند سال اخیر به دلایل زیادی اتکای خود به چین را کاهش داده است. از این رو، هند به سرعت تبدیل به یک مقصد تولیدی نوظهور برای غول فناوری کوپرتینویی شده است. در حالی که تولید آیفون‌های قبلی چند ماه پس از عرضه‌شان آغاز شد، امسال اولین بار بود که مدل‌های غیرحرفه‌ای آیفون 15 قبل از عرضه در کشور تولید شدند. علاوه بر این، اپل در روز عرضه، نسخه‌های ساخت هند آیفون 15 را نیز فروخت. اکنون گزارش جدیدی که توسط مینگ چی کو قابل اعتماد است، جزئیات جالبی را نشان می دهد.

اپل تولید آیفون 17 در هند را دو برابر می کند

طبق گزارش قبلی در اوایل سال جاری، اپل در حال برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید آیفون خود در هند به 25 درصد بوده است. آخرین توسعه از Ming-Chi Kuo نیز مشابه همین موضوع است. غول فناوری کوپرتینویی قصد دارد ظرفیت تولید آیفون خود را در این کشور دو برابر کند. کو معتقد است که در حال حاضر 12 تا 14 درصد از محموله های جهانی آیفون در سال 2023 در واحدهای هند ساخته می شود. این در نهایت به 20-25 درصد افزایش می یابد.

نکته قابل توجه در مورد آخرین پیشرفت این است که اپل تولید آیفون 17 را در نیمه دوم سال 2024 در هند آغاز خواهد کرد. این اولین باری است که این شرکت تولید مدل جدید آیفون را در خارج از چین آغاز خواهد کرد. Kuo فاش می کند که اپل آیفون 17 پایه را به دلیل دشواری کمتر مرتبط با طراحی و توسعه انتخاب کرده است و در نتیجه ریسک و خطا را کاهش می دهد. انتظار می رود سری آیفون 17 در پاییز 2025 عرضه شود.

علاوه بر این، کو همچنین می‌افزاید که فاکسکان که بزرگترین سازنده قراردادی اپل است، ظرفیت تولید آیفون خود را در تاسیسات ژنگژو و تایوان به ترتیب 35 تا 45 و 75 تا 85 درصد کاهش خواهد داد. این گزارش در زمانی منتشر می‌شود که گروه تاتا، Wistron را که سازنده قرارداد قبلی اپل در هند بود، خریداری کرد و انتظار می‌رفت که تولید آیفون‌های این کشور برای بازارهای داخلی و جهانی ظرف دو سال و نیم آغاز شود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.