iQOO 12 در 7 نوامبر معرفی می شود؛ بررسی 5 ویژگی مورد انتظار

iQOO آماده است تا پرچمدار نسل بعدی خود، سری iQOO 12 را در چین عرضه کند. این برند چینی تاریخ عرضه را برای چین و هند نیز تایید کرده است. iQOO 12 و آیکیو 12 پرو در تاریخ 7 نوامبر ( 16 آبان) در چین عرضه خواهند شد. برای هند، 12 دسامبر است اما فقط iQOO 12 وارد کشور می شود و نه مدل Pro، درست مانند سال گذشته. با این حال، قبل از عرضه، این برند تقریباً در مورد گوشی هوشمند و آنچه که باقی مانده است، آشکارا توسط درز و شایعات پوشش داده شده است! بیایید بررسی کنیم آیکیو 12 چه چیزی می تواند ارائه دهد.

نکات برجسته

  • USP آیکیو 12 پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود.
  • می توان آن را با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی بسته بندی کرد.
  • iQOO 12 ممکن است دارای سنسور Telephoto 64 مگاپیکسلی باشد.

iQOO 12 مشخصات مورد انتظار

ویژگی iQOO 12 لو رفت - چیکاو

اول از همه، USP گوشی هوشمند پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود که در روز معرفی این پردازنده تایید شد.

در مرحله بعد، iQOO همچنین نوید یک تراشه بازی Q1 را در تلفن هوشمند برای بهبود تجربه بازی می دهد. علاوه بر این، این گوشی هوشمند اخیراً در Geekbench ظاهر شد که 16 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 را فاش کرد.

وقتی صحبت از باتری شد، می توان آن را با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بسته بندی کرد. علاوه بر این، در لیست 3C چین، این گوشی هوشمند از شارژ سریع تا 120 وات پشتیبانی می کند.

اکنون به نمایشگر می آید. طبق شایعات، آیکیو 12 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 1.5K OLED ساخته شده توسط BOE است. علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز عرضه شود.

دوربین آیکیو 12 - چیکاو

برای عکاسی، iQOO 12 ممکن است به تنظیمات دوربین سه گانه مجهز شود که دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز 50 مگاپیکسلی Ultrawide و یک سنسور Telephoto 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال تا 3 برابر است. در قسمت جلویی، می‌توان از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده کرد.

اینها همه شایعات و مشخصات تایید شده آیکیو 12 آینده هستند. با این حال، نمی توان گفت که این گوشی هوشمند با این مشخصات خاص عرضه می شود، زیرا برخی از آنها بر اساس درز و شایعات هستند. پس فقط تا 7 نوامبر منتظر بمانید و منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.