تلگرام قالب بندی نقل قول، رنگ نام، پاسخ اصلاح شده و موارد دیگر را اضافه می کند

با هر آپدیت جدید، تلگرام قصد دارد حداقل دو پله از رقبای خود جلوتر باشد. در آخرین آپدیت، تلگرام نحوه پاسخ دادن به یک پیام خاص را تغییر می دهد. قابل ذکر است که با آنچه تلگرام «Reply Revolution» می نامد، کاربران اکنون می توانند به قسمت خاصی از یک پیام پاسخ دهند. علاوه بر این، این به‌روزرسانی قالب‌بندی نقل قول، پیش‌نمایش لینک‌های قابل تنظیم، رنگ‌های حساب، توانایی جلو یا عقب بردن داستان‌ها و بسیاری موارد دیگر را نیز به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، کاربران تلگرام از این پس می توانند به چت های دیگر نیز پاسخ ارسال کنند. اگر می خواهید به شخصی به صورت خصوصی پاسخ دهید یا می خواهید بحث را به گروه دیگری منتقل کنید، این می تواند مفید باشد. با قالب بندی نقل قول، می توانید هر خطی از متن را قالب بندی کنید. صحبت از پیش‌نمایش لینک‌های قابل تنظیم، تلگرام اولین برنامه پیام‌رسانی بود که لینک‌های دقیقی را اضافه کرد و اکنون به شما کنترل دقیقی بر لینک‌هایتان می‌دهد.

می توانید رنگ اکانت تلگرام خود را تغییر دهید

می توانید رنگ اکانت تلگرام خود را تغییر دهید - چیکاو

کاربران تلگرام اکنون می توانند اندازه رسانه را تغییر دهند، انتخاب کنند که پیش نمایش لینک در بالا یا زیر پیام ظاهر شود و همچنین انتخاب کنند که در صورت وجود چندین لینک، کدام لینک را پیش نمایش کنند. باز کردن پیوندها نیز بسیار ساده تر است، زیرا می توانید برای باز کردن آنها در هر جایی از قسمت پیش نمایش ضربه بزنید. تلگرام همچنین تب‌های جدیدی برای ارسال پیام‌ها، از جمله لینک‌ها در پاسخ، یا انجام هر سه با هم دریافت می‌کند.

سفارشی سازی حساب کاربری با آخرین آپدیت تلگرام به سطح کاملا جدیدی رفته است. اکنون می توانید رنگ یا ترکیبی از رنگ ها را برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. هنگامی که رنگ حساب خود را تغییر می دهید، رنگ نام شما در همه گروه ها، پیوندهایی که ارسال می کنید و پاسخ ها نیز تغییر می کند. همچنین می‌توانید نمادی را انتخاب کنید که به‌عنوان یک الگو ظاهر می‌شود و به عنوان پس‌زمینه پیام‌های شما عمل می‌کند.

علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند داستان ها را سریع به جلو یا عقب برگردانند. برای انجام این کار، آنها باید با پایین نگه داشتن صفحه، انگشت خود را به چپ یا راست بکشند. در نهایت، برای سلفی های روشن تر، تلگرام قابلیت تغییر گرما و شدت فلاش جلو را اضافه می کند. این آپدیت به صورت زنده برای همه کاربران از پلی استور دانلود شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.