آموزش پیدا کردن شماره تلفن مخفی در تلگرام

کنجکاوی در مورد اینکه چه کسی پشت نام کاربری مشخص شده تلگرام است، طبیعی است. هنگام استفاده از تلگرام، این امکان وجود دارد که مشخصات فرد را پیدا کنید. وقتی نمایه او را باز می‌کنید، می‌توانید شماره تلفن آن شخص را در صورتی که آن را برای عموم در دسترس قرار داده باشد، پیدا کنید.

با این حال، بسیاری از کاربران شماره تلفن خود را مخفی می کنند و زمانی که می خواهید آنها را بررسی کنید، احتمالاً با مشکل مواجه خواهید شد. این پست شما را راهنمایی می کند که چگونه شماره موبایل مخفی شخصی را در تلگرام پیدا کنید.

جواب سریع

اولین راه این است که مشخصات فرد مورد نظر را بررسی کنید تا بررسی کنید که آیا شماره موبایل آنها در دسترس عموم است یا خیر. با این حال، می‌توانید شماره یاب‌های آنلاین تلگرام را جستجو کنید و دستورالعمل‌های آن‌ها را دنبال کنید تا با استفاده از نام کاربری، شماره تلفن فرد مورد نظر را بازیابی کنید. در آخر، می توانید از آن شخص شماره خود یا پیوندی به نمایه واتس اپ او بخواهید تا با او چت کنید. انشالله شماره موبایل خود را به اشتراک بگذارند.

این راهنما به این موضوع می پردازد که چرا ممکن است بخواهید شماره موبایل شخصی را در تلگرام پیدا کنید. با این حال، ما خواهیم دید که چگونه می‌توان افرادی را که می‌توانند به شماره تلفن شما در تلگرام دسترسی داشته باشند، محدود کرد و در عین حال راه‌هایی را برای یافتن شماره‌های مخفی تلفن همراه در تلگرام ارائه می‌کنیم. همراه چیکاو باشید.

چرا شماره موبایل را در تلگرام پیدا کنیم؟

با تلگرام، شخصی می تواند با ذخیره شماره موبایل شما در مخاطبین خود به شما پیامک ارسال کند. برای پیدا کردن آنها در تلگرام فقط به نام کاربری تلگرام یا لینک پروفایل تلگرام نیاز دارید.

ممکن است بخواهید هنگام دریافت یک چت جدید در تلگرام، شماره موبایل آنها را پیدا کنید و آن را تشخیص ندهید. یا دوستتان به شما پیامک می‌دهد، اما شما او را به مخاطبین خود اضافه نکرده‌اید. در این صورت، ابتدا باید شماره موبایل آنها را پیدا کرده و در مخاطبین خود ذخیره کنید.

با این حال، زمانی که در یک گروه تلگرام هستید، ممکن است بخواهید به خارج از تلگرام مانند واتس اپ متصل شوید. در چنین حالتی، شما به شماره تلفن شخصی برای پیام دادن در واتساپ نیاز دارید.

چگونه تلفن همراه تلگرام خود را مخفی کنیم؟

تلگرام دارای تنظیمات حریم خصوصی متعددی برای تضمین ایمنی و امنیت در هنگام استفاده از پلتفرم است. به عنوان مثال، اگر نمی‌خواهید دیگران شما را با استفاده از شماره تلفن شما پیدا کنند یا نمی‌خواهید افراد شماره تلفن شما را در پروفایل تلگرام شما ببینند، می‌توانید مخفی شوید.

بیایید مراحل مخفی کردن شماره تلفن خود را در تلگرام ببینیم.

  • اپلیکیشن تلگرام خود را باز کنید.
  • روی نماد منو در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.
  • “تنظیمات” را انتخاب کنید.
  • در بخش «تنظیمات»، روی گزینه «حریم خصوصی و امنیت» ضربه بزنید.
  • در بخش «حریم خصوصی»، روی «شماره تلفن» ضربه بزنید.
  • انتخاب کنید چه کسی می تواند شماره تلفن شما را ببیند. گزینه “Nobody” شماره تلفن را از هر کسی که پروفایل تلگرام شما را مشاهده می کند پنهان می کند. روی گزینه Nobody Option ضربه بزنید

همچنین می توانید انتخاب کنید که چه کسانی می توانند از شماره موبایل شما برای پیدا کردن شما در تلگرام استفاده کنند. اگر شخص مورد نظر با استفاده از این مراحل شماره تلفن همراه خود را پنهان کرده باشد، حتی با مشاهده نمایه وی نمی توانید آن را پیدا کنید.

نحوه پیدا کردن شماره تلفن مخفی در تلگرام

هنگام استفاده از تلگرام، ممکن است بخواهید به شماره تلفن شخصی که با حساب تلگرام خود استفاده کرده است، دسترسی پیدا کنید. در اینجا گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

مشخصات آنها را بررسی کنید

هنگامی که به پروفایل تلگرام شخصی دسترسی پیدا می کنید، اگر شماره تلفن او را در بخش حریم خصوصی خود پنهان نکرده باشد، می توانید آن را پیدا کنید.

  • فردی را که می‌خواهید شماره موبایلش را بررسی کنید پیدا کنید.
  • پنجره چت را باز کنید و روی تب پروفایل در بالا ضربه بزنید.
  • در بخش “اطلاعات” شماره تلفن آنها را خواهید یافت.

اگر این روش برای مورد شما جواب نداد، از روش زیر استفاده کنید.

استفاده از ابزارهای شخص ثالث

شما می توانید از ابزارهای مختلفی برای یافتن شماره تلفن شخصی با نام کاربری تلگرام او استفاده کنید. برخی از این ابزارها برنامه های آنلاین هستند، در حالی که برخی دیگر برنامه های دسکتاپ هستند. جستجوی آنلاین ابزاری را که می‌توانید استفاده کنید به شما ارائه می‌کند.

دستورالعمل آن را دنبال کنید که در بیشتر موارد یافتن نام کاربری فرد مورد نظر است. پس از وارد کردن نام کاربری، شماره موبایل آنها را پیدا خواهید کرد.

جمع بندی

 

وقتی می‌خواهید شماره تلفن شخصی را در تلگرام پیدا کنید، پروفایل او را بررسی کنید و ببینید آیا در قسمت اطلاعات ظاهر می‌شود یا خیر. از طرف دیگر، از ابزار شخص ثالث برای بررسی شماره تلفن نام کاربری که ارائه می‌کنید استفاده کنید.
3/5 - (4 امتیاز)
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.