آخرین آپدیت تلگرام: ارسال مجدد استوری ها و تغییر رنگ پروفایل

یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان محبوب، رقیب واتساپ، تلگرام، در بسیاری از زمینه‌ها نسبت به رقبای خود جلوتر است. و به نظر می رسد تلگرام می خواهد به ارائه ویژگی های جدید ادامه دهد تا تجربه استفاده از اپلیکیشن را برای کاربرانش بهتر کند. در حال حاضر، تلگرام به‌روزرسانی جدیدی را ارائه می‌کند که مجموعه‌ای از خوبی‌ها را برای اپلیکیشن به ارمغان می‌آورد.

با به‌روزرسانی جدید، تلگرام این قابلیت را به شما اضافه می‌کند که استوری‌هایی را که در فید شما نشان داده می‌شوند، دوباره ارسال کنید. علاوه بر این، حتی می‌توانید یک پیام ویدیویی روی آن‌ها ضبط کنید، که از نوع TikTok است. پس از باز کردن قفل استوری تلگرام برای کاربران رایگان، ویژگی جدید که به کاربران امکان ارسال مجدد استوری ها را می دهد، به روز رسانی قابل توجهی است و این ویژگی را مفیدتر می کند.

می‌توانید استوری‌ها را از دوستانتان یا کانال‌هایی که دنبال می‌کنید بازنشر کنید. وقتی دوباره پست می‌کنید، می‌توانید متن، ایموجی و حتی نقاشی‌های سفارشی اضافه کنید تا آن را منحصربه‌فرد کنید. برای کاربران ممتاز، در آپدیت جدید، تلگرام به آنها اجازه می دهد رنگ پس زمینه صفحه پروفایل را تغییر دهند. انجام این کار بر پس زمینه جعبه پیام نیز تأثیر می گذارد. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند تم پس زمینه هر چت را به صورت جداگانه تغییر دهند.

شما می‌توانید یک استوری را مشاهده کنید، در کانال‌ها با استفاده از ایموجی‌های سفارشی، کدهای برجسته و موارد دیگر واکنش نشان دهید. علاوه بر این، هنگامی که یک کانال را دنبال می کنید، لیستی از کانال هایی را که باید دنبال کنید نیز مشاهده خواهید کرد. نسخه اندروید اپلیکیشن تلگرام به زودی آپدیت می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.