تلگرام کانال های خود را با ویژگی های جدید کشف و سفارشی سازی تقویت می کند

تلگرام از ویژگی‌های جدید مرتبط با کانال‌ها از جمله کشف بهتر کانال‌های مشابه، سفارشی‌سازی ایموجی برای واکنش‌ها و آمار استوری‌ها برای رقابت بهتر با واتساپ خبر داد. پلتفرم متعلق به متا ویژگی کانال های پخش خود را در ماه سپتامبر در سطح جهانی عرضه کرد.

زمانی که کاربر به یک کانال تلگرام جدید می‌پیوندد، این برنامه کانال‌های مشابهی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانند به آن‌ها بپیوندند تا کانال‌های مختلف را بهتر نشان دهند.

در ماه آگوست، این برنامه استوری را برای همه کاربران منتشر کرد. با آخرین به‌روزرسانی، به کاربران و کانال‌ها اجازه می‌دهد تا استوری های خود را در صفحات خود بازنشر کنند. می‌توانید هنگام ارسال مجدد، متن، تصویر یا تفسیر ویدیویی را به داستان‌ها اضافه کنید.

کانال ها همچنین می توانند شکلک های سفارشی را بر اساس سطحی که دارند اضافه کنند. کاربران ممتاز می‌توانند هر کانالی را که انتخاب می‌کنند تقویت کنند – با اشتراک خود یک بار افزایش می‌یابند. بر اساس تعداد افزایش‌ها، سطحی به کانال‌ها اختصاص داده می‌شود تا قفل ویژگی‌هایی مانند امکان ارسال استوری را باز کنند. این یک فرآیند کمی پیچیده و گیمی شده است.

برای کانال‌هایی که قبلاً ویژگی استوری را فعال کرده‌اند، اکنون تلگرام به آنها اجازه می‌دهد آمار استوری‌های مختلف از جمله تعداد بازدیدها، واکنش‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها را به همراه جدول زمانی فعالیت ببینند.

جدا از ویژگی‌های مرتبط با کانال، تلگرام در حال گسترش قابلیت صوتی به متن برای پیام‌های صوتی به کاربران رایگان با سقف دو رونویسی در هفته است. به‌علاوه، به‌روزرسانی جدید دارای ویژگی‌هایی مانند بلوک برجسته‌سازی بهتر برای کد در پیام‌ها، تصویر زمینه دو طرفه برای کاربران ممتاز است که برای هر دو طرف در یک چت قابل مشاهده خواهد بود و نمایش موضوعات بهبودیافته در گروه‌ها.

تلگرام مدت‌هاست که دارای ویژگی‌های کانال است، اما به دلیل عرضه ویژگی مشابه واتساپ، این اپلیکیشن اکنون مجبور به نوآوری است. ماه گذشته، مارک زاکربرگ در کانال پخش خود در واتس اپ گفت که ویژگی کانال ها از مرز 500 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرده است. برای زمینه، WhatsApp بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه و تلگرام بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

منبع techcrunch
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.