آخرین به روز رسانی تلگرام تماس های بهبود یافته و طراحی جدید رنگارنگ را ارائه می دهد

تلگرام در حال ارائه به روز رسانی جدیدی است که چندین ویژگی جدید را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. جدیدترین برنامه تلگرام نسخه 10.5.0 طراحی جدید رنگارنگ، ظاهر و احساس بهبود یافته برای تماس‌های صوتی و تصویری، و «افکت Thanos snap» برای حذف پیام‌ها را به برنامه می‌آورد. تمامی این قابلیت های جدید برای کاربران تلگرام اندروید در دسترس است.

اگرچه پیام‌رسانی ویژگی اصلی تلگرام است، اما تماس‌های صوتی و تصویری نیز از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن هستند و با آخرین به‌روزرسانی، تلگرام رابط کاربری تماس‌های ویدیویی و صوتی را دوباره طراحی کرده است. انیمیشن‌های جدیدی دریافت می‌کند که ظاهری تازه به آن می‌دهد، و از نظر فنی، از آنجایی که UI کمتر به منابع نیاز دارد، عملکرد نیز بهتر است.

آخرین آپدیت تلگرام، افکت ثانوس اسنپ را برای حذف پیام ها اضافه می کند

در اطلاعیه رسمی همچنین آمده است که با آپدیت جدید تلگرام، پلتفرم پیام رسانی کیفیت تماس را نیز بهبود بخشیده است و بهبودهای بیشتری در سال 2024 ارائه خواهد شد. علاوه بر این، افکت تبخیر جدید یا همان چیزی که تلگرام «افکت ثانوس اسنپ» می نامد نیز اضافه شده است. به برنامه ای که وقتی پیام های شما را حذف می کنید ناپدید می شود.

تلگرام همچنین ویژگی های جدید زیادی را برای ربات ها به ارمغان می آورد. ظاهراً با آخرین به‌روزرسانی، ربات‌ها اکنون می‌توانند به پیام‌ها واکنش نشان دهند، واکنش‌ها، نقل قول‌ها و لینک‌ها را مدیریت کنند و همچنین به سایر چت‌ها، موضوعات و غیره پاسخ ارسال کنند. برای اطلاع از آخرین به‌روزرسانی تلگرام، v10.5.0، باید فروشگاه Google Play را بررسی کنید. و آن را نصب کنید تا از تمام ویژگی های جدید معرفی شده لذت ببرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.