MSI از مانیتور گیمینگ G244PF E2 با پنل 24 اینچی FHD IPS 180 هرتزی رونمایی کرد

MSI به تازگی از G244PF E2 رونمایی کرده است، یک صفحه نمایش 23.8 اینچی Full HD LCD که برای گیمرها طراحی شده است. این مانیتور دارای یک پایه چند منظوره و برخی از مشخصات قابل توجه است.

مشخصات MSI G244PF E2

مانیتور MSI G244PF E2 زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه (GTG) و نرخ تازه‌سازی بالای 180 هرتز را ارائه می‌کند و تجربه بازی روانی را تضمین می‌کند. فناوری Adaptive-Sync پارگی و لکنت صفحه را از بین می برد.

پنل پشتی MSI G244PF E2 - چیکاو

برای بهبود دید در صحنه‌های تاریک و کاهش فشار چشم در طول جلسات بازی طولانی، G244PF E2 به فناوری‌های دید در شب، ضد سوسو زدن و نور آبی کمتر مجهز شده است. با درجه روشنایی 250 نیت، پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ نمایشگر و پوشش گسترده رنگ، تصاویر بصری چشمگیری ارائه می دهد. زاویه دید افقی و عمودی مانیتور 178 درجه، دید کامل را از هر زاویه تضمین می کند.

اتصال ساده است و دارای DisplayPort 1.2a x 1، HDMI 2.0b x 2 و خروجی هدفون است. این پایه امکان تنظیم شیب، چرخش، چرخش و ارتفاع را فراهم می‌کند و انعطاف‌پذیری در نصب را ارائه می‌دهد.

 

در حال حاضر، جزئیات قیمت و در دسترس بودن مانیتور مخفی نگه داشته شده است، با این حال، ما انتظار داریم که این جزئیات به زودی در دسترس قرار گیرد. در این بین، می توانید MSI G244F E2 را نیز بررسی کنید، که یکی دیگر از مانیتورهای گیمینگ با مشخصات مشابه، اما دقت رنگ بالا است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.