به زودی YouTube TV اندروید قابلیت Multiview را دریافت می کند

YouTube TV، که قول داد روش تماشای تلویزیون را متحول کند، مزایایی دارد، مانند توانایی تماشای چند کانال به طور همزمان. این قابلیت Multiview نام دارد و سال گذشته در تلویزیون های هوشمند به صورت زنده عرضه شد. امسال به دستگاه های تلفن همراه می آید.

YouTube TV در ماه‌های آینده قابلیت چند نمایش را در اندروید دریافت می‌کند

گوگل اعلام کرده است که شروع به استفاده از ویژگی Multiview برای آیفون و آیپد کرده است. این ویژگی در ماه های آینده برای گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی عرضه خواهد شد. خوب، این کمی ناامید کننده است، زیرا به نظر می رسد گوگل پلتفرم های اپل را بر پلتفرم های خودش اولویت می دهد، در حالی که اپل برعکس این کار را انجام می دهد. یک Redditor (از طریق 9To5Google) نحوه ظاهر این ویژگی را در آیفون به نمایش گذاشت.

YouTube TV Multiview iPhone - چیکاو

این ویژگی از تب home کار می کند اما فقط با کانال های ورزشی انتخابی کار می کند. امیدواریم گوگل پشتیبانی Multiview را برای کانال های بیشتری اضافه کند تا مردم بتوانند مسابقات ورزشی مورد علاقه خود را در کنار یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی تماشا کنند.

هنگامی که این ویژگی در اندروید فعال شد، می توانید از آن در تلفن هوشمند یا تبلت گلکسی خود استفاده کنید. این ویژگی در حال حاضر در تلویزیون های هوشمند سامسونگ در دسترس است.

YouTube TV اخیراً یک طراحی اصلاح‌شده برای رابط کاربری پخش‌کننده ویدیو معرفی کرده است که نمرات ورزشی را در کنار ویدیو نشان می‌دهد. همچنین آخرین میانبر کانال مشابه تلویزیون ها را معرفی کرد که به شما امکان می دهد بین دو کانال جابجا شوید. با این حال، این ویژگی های جدید فقط در تلویزیون ها در دسترس هستند، نه دستگاه های تلفن همراه.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.