قیمت پیکسل 8 و 8 پرو مستقیماً از گوگل فاش شد که ترکیبی از خبرهای خوب و بد است!

چندین شایعه تاکنون حاکی از گران‌تر بودن خط پیکسل 8 نسبت به خط تولید فعلی است و سند فاش شده گوگل می‌گوید که این سری با قیمت بالاتری شروع می‌شود، اما این همه خبر بد نیست.

9to5Google امروز گفت که یک منبع خرده فروشی به آنها گفته است که هر دو گوشی جدید 100 دلار گرانتر از مدل های قبلی خود خواهند بود اما به نظر نمی رسد که اینطور باشد.

کاربر X @Za_Raczke که به افشای مطالب مرتبط با پیکسل معروف است، موفق شد یک کپی از یک سند تبلیغاتی گوگل را به دست آورد که در آن قیمت های گوشی آینده نیز ذکر شده است. با فرض قانونی بودن مواد، پیکسل 8 از 699 دلار شروع می شود که گران تر از پیکسل 7 با قیمت 599 دلار خواهد بود.

این سند می گوید که پیکسل 8 پرو همچنان از 899 دلار شروع می شود، به این معنی که قیمت آن مانند پیکسل 7 پرو خواهد بود.

Pixel 7a امسال نیز کمی گرانتر از Pixel 6a بود و با چندین ارتقاء از جمله سنسورهای دوربین جدید، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالاتر و پشتیبانی از شارژ بی سیم عرضه شد. همچنین، افزایش هزینه قطعات ممکن است گوگل را مجبور به افزایش قیمت کند.

توضیح دلیل گوگل پشت تنها افزایش قیمت پیکسل 8 آسان نیست. هر دو گوشی از تراشه جدید Tensor G3 بهره می برند که انتظار می رود هسته های جدیدتر و پردازنده گرافیکی جدید داشته باشد. آنها همچنین باتری های بزرگتری خواهند داشت و با سرعت بیشتری شارژ می شوند. این گوشی‌ها احتمالاً دوربین اصلی بزرگ‌تری نیز خواهند داشت. و در نهایت، ممکن است هر دوی آنها برای مدت بیشتری از تکرار فعلی پشتیبانی شوند.

اگرچه برخی از تغییرات کلیدی منحصر به پیکسل 8 پرو خواهد بود. شایعه شده است که فقط این مدل دارای دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی با وضوح بالاتر، ماژول زمان پرواز جدید و سنسور دماسنج است.

به طور منطقی، این پیکسل 8 پرو است که باید گران تر می شد. اما از آنجایی که مدل پایه به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از گوشی های رقیب بود، شاید گوگل فکر می کرد که این ایده بهتر است که قیمت آن را افزایش دهد. اینکه آیا این باعث می‌شود که این گوشی به یکی از بهترین گوشی‌های 2023 تبدیل نشود یا خیر، باید به‌عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های گوشی‌های پیکسل، قیمت مناسب آن‌ها را در نظر گرفت.

گوگل تایید کرده است که گوشی های جدید در تاریخ 4 اکتبر (چهارشنبه 12 مهر) رونمایی خواهند شد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.