تردز 3 ویژگی با بیشترین درخواست را در اندروید دریافت می کند

متای مارک زاکربرگ ماه گذشته Threads را راه اندازی کرد، یک پلتفرم رسانه اجتماعی مبتنی بر متن که به طور مستقیم با X رقابت می کند. در حال حاضر، Threads فاقد بسیاری از ویژگی های اساسی است که رقیب X (توئیتر سابق) ارائه می دهد. این بدان معناست که متا ویژگی های زیادی برای افزودن به پلتفرم رسانه اجتماعی جدید خود دارد. این شرکت اکنون به سه مورد از آنها پرداخته است. همراه چیکاو باشید.

  • ویژگی اول

مارک زاکربرگ اعلام کرده است که مردم اکنون می توانند یک پست از تردز به عنوان DM (پیام مستقیم) در اینستاگرام ارسال کنند. این ویژگی جدید اشتراک‌گذاری محتوای Threads را با دوستان خود در اینستاگرام برای افراد آسان‌تر می‌کند.

  • ویژگی دوم

در مورد پست کردن محتوا، مردم اکنون می‌توانند یک متن جایگزین سفارشی را به عکس یا ویدیویی که در Threads به اشتراک می‌گذارند اضافه کنند و زمینه بیشتری در مورد آن به افراد می‌دهد، به خصوص اگر تصاویر یا ویدیوها به دلایلی بارگیری نشوند.

  • ویژگی سوم

قابلیت سوم قابل توجه ترین است. متا یک دکمه اشاره به Threads اضافه کرده است که به افراد امکان می‌دهد کسی را در پست‌ها و پاسخ‌های خود تگ کنند. امکان تگ کردن یک حساب کاربری، مراجعه افراد را به یک نفر بسیار آسان‌تر می‌کند. برای استفاده از آخرین ویژگی، کافیست «@» را در پست/پاسخ خود تایپ کنید، نام نمایه کاربر را ذکر کنید، حساب مناسب را انتخاب کنید و کار تمام است. این فرآیند شبیه به تگ کردن شخصی در X است.

در حالی که متا لیست بلندبالایی از ویژگی‌ها را برای افزودن به Threads دارد، اما بر روی راه‌اندازی نسخه وب پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تمرکز خواهد کرد که برای یک پلتفرم رسانه اجتماعی به طور کلی (به ویژه برای رقابت با X) بسیار ضروری است. یک نسخه وب به برندها، مقامات دولتی و موسسات اجازه می‌دهد تا محتوایی را که در تردز ارسال می‌کنند راحت‌تر به اشتراک بگذارند. این امر به میزان قابل توجهی دسترسی Thread ها را افزایش می دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.