اینستاگرام با قابلیت «Peek» اسنپ چت را هدف قرار می دهد

متا با الهام از اسنپ چت، در حال آزمایش یک ویژگی جدید به نام “Peek” برای اینستاگرام است. انتظار می رود این ویژگی به کاربران اجازه دهد عکس های ویرایش نشده ای را که پس از یک بار مشاهده ناپدید می شوند، به اشتراک بگذارند. این حرکت بازتاب تاریخ متا در انطباق روندها از سایر پلتفرم ها است.

بیایید به جزئیات بپردازیم.

متا به TechCrunch گفت که ویژگی Peek که برای اولین بار توسط محقق برنامه آلساندرو پالوزی مشاهده شد، در حال حاضر در مرحله آزمایش اولیه است و هنوز برای عموم در دسترس نیست.

برخلاف استوری های اینستاگرام که 24 ساعت طول می کشد، انتظار می رود عکس های پیک پس از یک بار مشاهده ناپدید شوند. طبق اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط Paluzzi، کاربران ممکن است فقط بتوانند در لحظه با استفاده از دوربین عکس بگیرند و نتوانند آنها را از گالری خود آپلود کنند.

علاوه بر این، ویرایش و اعمال فیلترها احتمالاً با عکس های Peek امکان پذیر نخواهد بود.

به نظر می رسد پیک راهی زودگذرتر و بدون فیلتر برای اشتراک گذاری لحظات خودجوش در اینستاگرام باشد.

طبق اسکرین شات پالوزی، اینستاگرام پیک را ابزاری برای به اشتراک گذاشتن «لحظه های کوچک با افرادی که دوستشان دارید» توصیف می کند. این نشان می‌دهد که اینستاگرام قصد دارد راه شخصی‌تری برای برقراری ارتباط با دوستان نزدیک در این پلتفرم به کاربران ارائه دهد.

در دسترس بودن عمومی Peek مانند هر نمونه اولیه داخلی نامشخص است. حتی اگر اینستاگرام تصمیم به انتشار آن داشته باشد، طراحی یا نام این ویژگی ممکن است قبل از دسترسی به کاربران تغییر کند.

به نظر من، ویژگی Peek در اینستاگرام می تواند چندین مزیت را به کاربران ارائه دهد. Peek احتمالاً کاربران را تشویق می‌کند تا اجمالی از زندگی خود را به اشتراک بگذارند و ارتباط واقعی‌تری را در مقایسه با پست‌های فید صیقلی ایجاد می‌کند. همچنین، Peek می تواند پیام های مستقیم را تعاملی تر و جالب تر کند. جنبه ناپدید شدن احتمالاً لایه ای از انحصار را به محتوای مشترک اضافه می کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.