به زودی می‌توانید فایل‌ها را از Google Drive به ChatGPT ادغام کنید

OpenAI با اعلامیه هایی که در جریان رویداد اخیر خود انجام داد، کاری انقلابی انجام داد. با راه اندازی GPT4o، همه شگفت زده شدند و آن هم به صورت رایگان! اما به نظر می رسد که OpenAI در حال پیشرفت است و در تلاش است تا رقبای خود را به چالش بکشد.

گزارش ها نشان می دهد که OpenAI احتمالاً در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به ChatGPT اجازه می دهد با Google Drive کاربران ارتباط برقرار کند. برای جزئیات بخوانید.

این ویژگی جدید ChatGPT چیست؟

ظاهرا ChatGPT در حال ارائه یک ویژگی جدید برای کاربران خود است. آنها اکنون می توانند سایر برنامه ها را به پلتفرم متصل کنند. اگر به منوی پیوست فایل بروید، گزینه ای به نام «اتصال برنامه ها» را مشاهده خواهید کرد. سپس به صفحه ثانویه ای منجر می شود که از کاربران می خواهد حساب های Google Drive و OneDrive خود را با ChatGPT پیوند دهند.

چگونه کار می کند؟

بسیار خوب، پس هنگامی که کاربر Google Drive خود را با ChatGPT پیوند داد، منوی پیوست فایل در ChatGPT گزینه ای برای «افزودن از Google Drive» نشان می دهد. اکنون می‌توانید مستقیماً فایل‌هایی را از Google Drive برای آپلود در ChatGPT انتخاب کنید.

چه کسی می تواند به آن دسترسی داشته باشد؟

OpenAI هنوز این ویژگی را به طور رسمی اعلام نکرده است. به نظر می رسد شرکت در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی است زیرا برای کاربران عمومی در دسترس نیست. فقط تعداد کمی از کاربران سطح پولی Enterprise توانسته اند به این آینده دسترسی داشته باشند. اما امیدواریم که این ویژگی به زودی برای توده ها عرضه شود.

گوگل اخیرا چند ویژگی جدید هوش مصنوعی Gemini را برای اپلیکیشن Google Workspace معرفی کرده است. یکی از این ویژگی‌ها هوش مصنوعی Gemini را در Google Drive ادغام کرد.

این ویژگی شبیه به نظر می‌رسد، اما از آنجایی که Google Drive و OneDrive مایکروسافت را ادغام می‌کند، می‌تواند یک مزیت داشته باشد. اما آیا فکر می کنید OpenAI با همه این حرکت ها گوگل را انتخاب می کند؟ اول رویداد درست قبل از I/O و حالا این. در نظرات به من اطلاع دهید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.