مرورگر اینترنت سامسونگ می‌تواند ادغامی با ChatGPT داشته باشد

به نظر می رسد نسخه آینده اینترنت سامسونگ می تواند چیزی مرتبط با ابزار ویروسی هوش مصنوعی ChatGPT داشته باشد. به گفته Android Authority، فایل برنامه اینترنت سامسونگ (APK) دارای مکان‌هایی برای تنظیمات مربوط به ChatGPT و انتخاب مدل‌ها برای ChatGPT است. با این حال، این نشریه نتوانست هیچ سرنخی در مورد نحوه برنامه ریزی این غول فناوری برای پیاده سازی چت ربات هوش مصنوعی در مرورگر وب پیدا کند. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ می‌تواند به سادگی یک پنجره چت قدرت گرفته شده از ChatGPT به اپلیکیشن اضافه کند تا افراد بتوانند پرسش‌های خود را مستقیماً از مدل هوش مصنوعی ChatGPT در مرورگر اینترنت سامسونگ اجرا کنند، به جای رفتن به وبسایت ChatGPT. شرکت همچنین می‌تواند از چت‌بات هوش مصنوعی برای نمایش خلاصه‌ای از صفحه وب استفاده کند تا به کاربران کمک کند داستان‌های بلند را در زمان کوتاهی درک کنند. در حال حاضر، امکانات زیادی وجود دارد و دشوار است حدس بزنیم چگونه سامسونگ این ویژگی را در اپلیکیشن یکپارچه خواهد کرد.

سامسونگ ممکن است ChatGPT را به عنوان یک ویژگی آزمایشی (یا به عنوان بخشی از Galaxy Labs) در مرورگر اینترنت سامسونگ معرفی کند. بعضی اوقات، این شرکت‌ها ویژگی‌های آزمایشی را به اپلیکیشن اضافه می‌کنند تا از قابلیت آن در نسخه نهایی اپلیکیشن آزمایش کنند و سپس آن را از نسخه نهایی بردارند. بنابراین، امکان دارد که مرورگر وب ChatGPT را به هیچ وجه دریافت نکند. با این حال، ما امیدواریم که دریافت کند زیرا این امر باعث بهبود بیشتر مرورگر وب هم اکنون عالی می‌شود.

چند ماه پیش گزارش شد که سامسونگ قصد داشت جستجوی گوگل را در گوشی‌های Galaxy با جستجوی مایکروسافت بینگ جایگزین کند، صرفاً به خاطر اینکه بینگ از ادغام ChatGPT پشتیبانی می‌کند. اما بعدها، به دلایل مختلفی شرکت برنامه ریزی را کنار گذاشت و تصمیم گرفت با جستجوی گوگل ادامه دهد. اما به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد ChatGPT را به کاربران خود به هر نحوی ارائه دهد.

در یک یادداشت مشابه، به نظر می رسد سامسونگ در حال توسعه مدل هوش مصنوعی ChatGPT خود با همکاری Naver است.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.