به‌روزرسانی One UI 6.0: کدام دستگاه گلکسی ابتدا آن را دریافت خواهد کرد؟

چند روز پیش، گوگل با آغاز آزمایش بتای اندروید 14 برای تلفن‌های هوشمند پیکسل، گامی برداشت و چند ماه دیگر، سامسونگ نیز همین کار را برای دستگاه‌های گلکسی انجام خواهد داد. نسخه اندروید 14 سامسونگ همراه با One UI 6.0 عرضه خواهد شد و علاوه بر ویژگی‌های جدید اندروید 14، امکانات جدیدی را نیز اضافه خواهد کرد.

پس از پایان آزمایش بتا، سامسونگ شروع به ارائه نسخه پایدار اندروید 14 و One UI 6.0 به عموم مردم خواهد کرد. اما کدام دستگاه گلکسی ابتدا به‌روزرسانی One UI 6.0 را دریافت خواهد کرد؟ همراه چیکاو باشید.

سری Galaxy S23 تقریباً تضمین می‌کند که ابتدا One UI 6.0 را دریافت کند

همانطور که طرفداران سامسونگ می‌دانند، اولین دستگاه گلکسی که به به‌روزرسانی بزرگ بعدی One UI خواهد رسید، جدیدترین پرچمدار شرکت گلکسی، Galaxy S23 خواهد بود، مگر اینکه شرکت سامسونگ روندی که در طول سال‌ها برپا کرده است را تغییر دهد. همچنین همین امر برای نسخه بتای One UI 6.0 (و اندروید 14) نیز صادق است. دارندگان Galaxy S23، S23+ و S23 Ultra از طریق برنامه بتای One UI 6.0 به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید را قبل از همه دیگران تست خواهند کرد.اما همانطور که در سال‌های گذشته انجام شد، سامسونگ نیز این برنامه را به سایر پرچمداران خود گسترش خواهد داد، از جمله Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 که در اواخر امسال عرضه می‌شوند، و تقریباً تمام پرچمداران Galaxy S، Note و قابلیت انعطاف‌پذیری که برای به‌روزرسانی واجد شرایط هستند. برخی از تلفن‌های هوشمند میان‌رده نیز ممکن است بتای One UI 6.0 را دریافت کنند – اما نمی‌توان به اطمینان کامل از آنها حکم کرد، با این حال دستگاه‌هایی مانند Galaxy A53 و A54 می‌توانند انتخاب‌های ممکن باشند.

آزمایش One UI 6.0 بتا ممکن است در ماه اوت آغاز شود

درباره زمانبندی، ماه آگوست به عنوان زمان انتشار اولیه بتای One UI 6.0 که بتای One UI 5.0 در اوایل ماه آگوست سال گذشته معرفی شد، برآورد امنی است. نسخه پایدار عمومی نیز در طی دو ماه آینده شروع به ارائه خواهد شد. ممکن است حتی قبل از آن منتشر شود، اما باید در اینجا از پیش‌بینی خودداری کنیم، زیرا درباره زمان انتشار به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.