تصاویر اختصاصی گوگل پیکسل 8 پرو لو رفت

امروز، چند تصویر در Reddit منتشر شد که یک نمونه اولیه از Pixel 8 Pro را نشان می‌دهند. این تصاویر و همچنین حساب کاربری که آن‌ها را منتشر کرده بود، سپس حذف شدند و این به طور کلی نشان دهنده این است که ما با جعلی‌ها سروکار نداریم. تصاویر اختصاصی Google Pixel 8 Pro منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

با توجه به این تصاویر، Pixel 8 Pro به هر حال یک تلفن هوشمند پیکسل و به طور قطع از نوع Pro است، با سه دوربین عقب. این طراحی همچنان همان طراحی نمادین پیکسل با دوربین “ویزور” است – یا “جزیره دوربین بزرگ که از یک طرف به طرف دیگر می رود”، هر کدام از تعریفی که بیشتر دوست دارید. هر تعریفی که شما بیشتر می‌پسندید.

این به وضوح یک نمونه اولیه است، همانطور که برچسب‌گذاری شده است، و فقط “برای آزمون/ارزیابی” استفاده می‌شود. فیلد “بازبینی محصول” “هاسکی” را نشان می‌دهد که یک نام مستعار است که به Pixel 8 Pro تعلق دارد. این نمونه اولیه دارای 12 گیگابایت حافظه RAM LPDDR5 ساخته شده توسط سامسونگ و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS ساخته شده توسط SK Hynix است.

از آنجا که این محصول برای فروش نیست و همچنین Pixel 8 Pro هنوز در مراحل توسعه است، هر جزئی درباره این دستگاه را به شدت جدی نگیرید – الگوی عجیب روی پشت شیشه ممکن است یک نوع پیشگیری از افشا و نشست اطلاعات باشد.

اما، این باید نشانه خوبی باشد که طراحی پیکسل 8 پرو نزدیک به مدل قبلی خود خواهد ماند. به یاد داشته باشید که Pixel 8 و Pixel 8 Pro ظاهراً در ماه اکتبر عرضه می شوند، بنابراین زمان زیادی باقی مانده است تا از هم اکنون تا آن زمان درزهای هیجان انگیزتری را مشاهده کنید.

به هر حال، طبق اطلاعاتی که قبلاً شایعه شده بود، آن حباب دایره‌ای زیر فلش LED یک ترمومتر فروسرخ است. گفته شده است که Pixel 8 Pro با صفحه نمایش OLED 120 هرتز 6.7 اینچی با رزولوشن 1,344×2,992، دوربین اصلی عقب به روز شده با سنسور ISOCELL GN2 سامسونگ با رزولوشن 50 مگاپیکسل، سنسور سونی IMX787 با رزولوشن 64 مگاپیکسل برای حالت فوق‌گسترده و همچنین سنسور بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی مانند نسل قبلی آن همراه خواهد بود.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.