طراحی ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ و قیمت آن مشخص شد

ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ (Vivo Watch 2)  همراه با سری گوشی‌های هوشمند ویوو اس ۱۲ (Vivo S 12 ) در تاریخ ۲۲ دسامبر (اول دی ماه ۱۴۰۰) در چین معرفی می‌شود. امروز، این شرکت پوستر جدیدی از ساعت هوشمند واچ ۲ خود را منتشر کرد که با این کار طراحی این اسمارت واچ ویوو تأیید شد. در عین حال، یکی از کاربران Weibo قیمت دو نوع ساعت هوشمند را اعلام کرده است. پوستر ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ نشان می‌دهد که این اسمارت واچ دارای صفحه گردی خواهد بود. این تصویر برخی از ویژگی‌ها مانند تماس صوتی، پایش ضربان قلب و شمارنده قدم را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد دستگاه مجهز به بند سیلیکونی است که در دو رنگ سیاه و سفید به عنوان گزینه‌های انتخاب کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. همراه چیکاو باشید.

این سازنده چینی تایید کرده است که ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ می‌تواند تا ۷ روز عمر باتری داشته باشد که بسیار عالی به نظر می‌رسد. شرکت ویوو در حال حاضر پیش فروش این دستگاه را آغاز کرده است. اطلاعات فاش شده که اکنون در Weibo در قابل مشاهده  است نشان می‌دهد که ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ صفحه نمایشی با اندازه ۴۶ میلی متری خواهد داشت و در مدل‌های بلوتوثی و سیم کارت الکترونیکی نیز عرضه خواهد شد.

در مورد قیمت این ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ گفته شده است که این مدل‌ها احتمالاً ۱۲۹۹ یوان (در حدود۲۰۴ دلار آمریکا) و ۱۶۹۹ یوان (تقریبا در حدود۲۶۷ دلار آمریکا) قیمت خواهند داشت. به یاد داشته باشید، واچ اصلی ویوو سال گذشته در ماه سپتامبر با برچسب قیمت ۱۲۹۹ یوان (در حدود ۲۰۴ دلار) عرضه شد. با این حال، از نظر امکانات به اندازه این ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت مجهز نبود و به عنوان مثال می‌توان گفت که از تماس‌های صوتی پشتیبانی نمی‌کرد.

ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ - چیکاو

علاوه بر این، ساعت هوشمند اصلی ویوو در اندازه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری در دسترس خریداران قرار گرفت. با این حال، انتظار می‌رود که ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ فقط در اندازه ۴۶ میلی‌متری عرضه شود. لیست TENAA ویوو واچ ۲ که در ماه اکتبر منتشر شد نشان داد که این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش سوپر آمولد و باتری ۵۱۵ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین از دیگر قابلیت‌ها و امکانات اسمارت واچ ویوو واچ ۲ می‌توان گفت که مجهز به GPS داخلی خواهد بود. یک رندر فاش شده از ساعت هوشمند که در ماه نوامبر منتشر شد نشان داد که ممکن است یک گزینه دیگر از این ساعت هوشمند با بند چرمی برای خریداران ویوو واچ ۲ نیز وجود داشته باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.